مدیران خودروعصر اعتبار

رونمایی از سردیس و تابلوی خیابان «عزت‌الله انتظامی» روز شنبه

عصر ساختمان- نخستین آیین بزرگداشت عزت‌الله انتظامی و مراسم رونمایی از سردیس و نامگذاری معبر به نام این هنرمند روز شنبه ۲۶ مرداد و همزمان با اولین سالگرد درگذشت وی برگزار می‌شود.

رونمایی از سردیس و تابلوی خیابان «عزت‌الله انتظامی» روز شنبه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران با حضور در خانه موزه استاد انتظامی ،در جریان روند اجرای کار مرمت و بازسازی آن قرار گرفت و از چیدمان وسایل جدید استاد که به مجموعه منتقل و افزوده شده بود بازدید کرد و با اعلام این خبر اظهار داشت: تغییرات و فضاسازی مجدد این مجموعه بر اساس طرح محتوایی ، به منظور جابه‌جایی و جانمایی وسایل استاد انتظامی که توسط فرزندش مجید انتظامی صورت گرفت انجام شد.

    شهردار منطقه یک اضافه کرد: براساس طرح محتوایی، اصلاحات لازم در ساختار ایجاد یک موزه انجام و بخش‌هایی مرمت و بخش‌های دیگر نیز بازسازی شد تا بتواند مجموعه ای غنی از زندگینامه استاد انتظامی را به علاقمندان ارایه کند.

    وی با اشاره به پایان‌ کار مرمت و بازسازی این خانه گفت: با هدف تجلیل از مقام این هنرمند بزرگ  مراسم بزرگداشت استاد انتظامی شنبه 26 مرداد از ساعت 17:30 در موزه سینمای باغ فردوس برگزار می شود.

    موسوی افزود: مراسم رونمایی از سردیس و تابلوی دیوار کوب خیابان استاد عزت الله انتظامی نیز  قبل از برپایی مراسم بزرگداشت، با حضور هنرمندان و هنر دوستان در خیابان شهید پورابتهاج در منطقه یک تهران  انجام می شود.

    وی تصریح کرد : بازدید از مراحل مرمت و بازسازی خانه موزه استاد انتظامی در ناحیه 8 این منطقه و خیابان شهیدان احمدی نیز از دیگر برنامه هایی است که در این روز انجام می شود.

     شهردار منطقه یک تهران خاطرنشان کرد: این آیین با مشارکت کارگروه مشاهیر شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری منطقه یک، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و سازمان زیباسازی شهرداری تهران، موزه سینما، خانه سینما، خانه تئاتر، موزه عزت الله انتظامی و با حضور اهالی فرهنگ و هنر، اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار