مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه ۱۲ تهران خبر داد؛

احداث ایستگاه آتش نشانی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۱۲

عصر ساختمان- سعادتی درباره احداث ایستگاه آتش نشانی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۱۲ با هدف تسریع در انجام ماموریت توضیحاتی داد.

احداث ایستگاه آتش نشانی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۱۲
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی‌محمد سعادتی شهردار منطقه 12 تهران درباره جزئیات جلسه فنی و مدیریتی با حضور مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: موضوع ارتقا ایمنی و افزایش آمادگی در مقابل حوادث و مخاطرات، نحوه استقرار صنوف، رسیدگی به فرسودگی کالبدی و ایجاد حساسیت‌های اجتماعی موارد مورد بحث در این جلسه بود.

    شهردار منطقه 12 تهران با تاکید بر نقش حساسیت مردم در کاهش حوادث، افزود: دپو کالا در منطقه 12 به ویژه بازار تهران جزء مواردی است که همواره خطر آفرین بوده است و ما باید راهکار‌هایی را برای ایجاد حساسیت بیشتر در بین شهروندان پیدا و سازو کاری را ایجاد کنیم که این نکته (مشارکت مردمی در کاهش خطرات)  مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

    سعادتی با تاکید به برگزاری جلسه بین دستگاهی برای افزایش آگاهی و مدیریت بهتر حوادث، ادامه داد: مسئله بازار تهران و جلب مشارکت دستگاه‌های همکار در مدیریت بهتر منطقه و کاهش مخاطرات بر پایه شهروند محوری و شورایاری مورد توجه این نهاد است، زیرا مشارکت مردم می‌تواند بسیاری از حوادث را در این منطقه به ویژه بازار تهران کاهش دهد.

    او تصریح کرد: با توافق صورت گرفته به زودی برای اولین بار نمایندگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ساختمان مرکزی منطقه 12 با هدف چابک سازی سازمانی و تسریع در انجام ماموریت‌های این سازمان دایر خواهد شد.

    شهردار منطقه 12 تهران تاکید کرد: از کار‌های در دست اقدام لیستی تهیه و تنظیم شده و قرار بر این شد ماهانه با سازمان آتش نشانی جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا بند به بند موضوعات را بررس و پیگیری کنیم.

    ساعت 16:27 دقیقه پنجشنبه هفدهم مرداد ماه پاساژ مربوط به صنف کیف و کفش در بازار تهران دچار حریق شد که این حادثه 2 مصدوم بر جا گذاشت.

    بافت فرسوده بازار تهران جزء نقاط ضعفی است که همواره شرایط خدمت رسانی به دستگاه های امدادی را با مشکل مواجه کرده به طوری که گسترش حریق همواره در بازار تهران به علت ترافیک و کوچه ها و مسیر های تنگ این منطقه است.

    حال در کنار مسیر های باریک و سخت عبور بازار تهران، شکل انبار و عرضه کالا در این منطقه نیز نقش مهمی در بروز حادثه آتش سوزی و گسترش آن دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار