مدیران خودروعصر اعتبار

برنامه ساخت بیمارستان ۹ طبقه در نجف

عصر ساختمان- رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از برنامه این مرکز برای ساخت بیمارستان تخصصی در نجف اشرف خبرداد.

برنامه ساخت بیمارستان ۹ طبقه در نجف
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از نسیم آنلاین، سید علی مرعشی ضمن اعلام این خبر افزود: ساخت بیمارستان 9 طبقه‌ای تخصصی در نجف در دستور کار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته که در این راستا طرح های اولیه ساخت بیمارستان ترسیم و تدوین شده است.

    وی ادامه داد: برای ساخت این بیمارستان موافقت استانداری نجف و همچنین وزارت بهداشت عراق اخذ شده و آغاز این پروژه عظیم منوط به ارائه نقشه های نهایی ساخت بیمارستان به وزارت بهداشت عراق است.

    رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص برنامه‌های این مرکز برای نیمه شعبان نیز گفت: 60 پزشک،پیراپزشک و پرستار امروز به نجف و کربلا اعزام می‌شوند.

    وی افزود:با تفاهمی که با هلال احمر عراق صورت گرفته است این افراد به مدت 4 روز در کربلا و نجف حضور دارند و به ارائه خدمات به زائران خواهند پرداخت.

    مرعشی در خاتمه نیز خاطر نشان کرد: تمرکز ما بر روی ارائه خدمات تخصصی‌تر در عتبات معطوف شده و امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته درآینده نزدیک به این مهم دست پیدا کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی