مدیران خودروعصر اعتبار

مجوز اجرای گازرسانی به روستاهای "همه‌سین" و "هاجرآباد" صادر شد

عصر ساختمان- در هفتاد و چهارمین جلسه کمیته فنی حریم شهرداری تهران، مجوز اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای همه سین و هاجرآباد واقع در شرق پایتخت صادر شد.

مجوز اجرای گازرسانی به روستاهای "همه‌سین" و "هاجرآباد" صادر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، هفتاد و چهارمین جلسه کمیته فنی حریم به ریاست معاون شهرسازی و معماری و با حضور اعضاء اصلی این کمیته، شهردار منطقه 13، معاونین شهرسازی و معماری مناطق 13 و 20، جمعی از مدیران و کارشناسان مناطق و دستگاه‌های نظارتی برگزار شد و در این جلسه عبدالرضا گلپایگانی بر توجه به اهمیت حفظ حریم شهر تهران و ارائه خدمات به روستاهای واقع در حریم، در چارچوب ضوابط و مقررات تأکید کرد.

    وی توجه به مسائل زیست محیطی حریم و ارائه خدمات به ساکنان حریم را از موضوعات مهم فرآیند مدیریت حریم عنوان کرد و گفت: حفظ و صیانت از حریم علاوه بر جلوگیری از ساخت و ساز و تغییر کاربری‌های غیرمجاز، نیازمند توجه و ارائه خدمات مورد نیاز در بخش‌های مختلف به ساکنان حریم است؛ بر این اساس در جلسه کمیته فنی حریم موضوع گازرسانی به روستاهای همه سین و هاجرآباد که سال ها در انتظار گازرسانی بودند، با رعایت مسائل فنی و در چارچوب ضوابط و مقررات، به تصویب اعضاء رسید.

    در این جلسه رحمانی شهردار منطقه 13 نیز گفت: این مصوبه با رعایت ضوابط زیست محیطی در کمترین زمان ممکن باید عملیاتی شود.

    همچنین  مجتبی شکری مدیر کل حریم شهر تهران نیز در حاشیه این جلسه گفت: کمیته فنی حریم،یک مجموعه مشورتی است که به ریاست معاون شهرسازی و معماری و اعضاء تشکیل می شود تا همه طرح‌ها و پروژه‌های ارائه شده از سوی مناطق پس از بررسی‌های کارشناسی و فنی و گرفتن تأیید از کارگروه تخصصی حریم، در این کمیته مورد بررسی نهایی قرار بگیرد.

    وی افزود: در جلسه اخیر شش آیتم مورد بررسی قرار گرفت که مهمترین آن صدور مجوز برای گازرسانی به روستاهای همه سین و هاجر آباد در حریم شهر تهران بود.

    بنا براعلام روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مدیر کل حریم تهران با اشاره به اهتمام شهرداری به حفظ مسائل زیست محیطی گفت: تمام پروژه‌ها در این سطح علاوه بر استعلام محیط زیست باید برای اجرایی شدن مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را نیز داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار