مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیات مدیره شرکت آزادراه شمال :

اراضی منطقه به آزادراه تهران-شمال دسترسی نخواهد داشت

عصر ساختمان-عضو هیات مدیره شرکت آزاد راه تهران شمال با بیان اینکه اراضی مجاور آزادراه تهران- شمال در هر نقطه‌ای از آن، دسترسی به آزادراه نخواهد داشت،‌ گفت: متاسفانه دلالان از عنوان آزادراه تهران-شمال برای فروش اراضی اطراف آن به چند برابر قیمت سوء استفاده می‌کنند.

اراضی منطقه به آزادراه تهران-شمال دسترسی نخواهد داشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایلنا،  با نزدیک شدن به موعد افتتاح قطعه یک آزادراه تهران- شمال شاهد انتشار آگهی‌های فروش اراضی مجاور اراضی این منطقه با قیمت‌های نامتعارف هستیم که دلالان علت این ارزش افزوده را افزایش دسترسی به آزادراه می‌دانند. حال اینکه طبق گفته یک مقام مسئول طبق مشخصات فنی و تعریف آزادراه‌ها، در این مسیر تنها دو دسترسی ورود در ابتدای مسیر و یک خروجی در انتهای جاده وجود دارد و مردم به این خیال که اراضی نزدیک به آزادراه ارزش افزوده پیدا می‌کنند،  فریب دلالان را نخورند.     

    علی توکلی، عضو هیات مدیره شرکت آزاد راه تهران شمال درباره انتشار آگهی‌های فروش اراضی آزادراه تهران- شمال به چند برابر قیمت به دلیل افزایش دسترسی به این مسیر گفت: هیچ آزادراهی ورودی و خروجی ندارد چراکه در این صورت باعث بروز تصادفات وحشتناک می‌شود بنابراین هیچ ورودی و خروجی به غیر از ابتدا و انتهای آزادراه نخواهیم داشت.

    وی با بیان اینکه تنها چند یوتل (مسیر ارتباطی) در طول مسیر طراحی شده است،‌ گفت: ساکنان و بومی‌ها به این موضوع واقف هستند اما هنوز بسیاری‌ها از این موضوع اطلاع ندارند و به همین دلیل شاهد فعالیت دلالان برای فروش اراضی این منطقه به بالاترین قیمت‌ها هستیم.

    توکلی با بیان اینکه ارزش اراضی این منطقه چه در 500 متری آزادراه و چه 5 یا 50 کیلومتری آن تفاوتی با هم ندارد، اظهار داشت: به هر حال اراضی مجاور آزادراه در هر نقطه‌ای از آن، دسترسی به آزادراه نخواهد داشت و هر خودرویی که بخواهد وارد آزادراه شود باید وارد اول یا آخر خط  شود. 

    عضو هیات مدیره شرکت آزاد راه تهران شمال با تاکید بر اینکه متاسفانه دلالان از عنوان آزادراه تهران شمال برای فروش اراضی اطراف آن به چند برابر قیمت سوء استفاده می‌کنند، گفت: عده‌ای بر این خیال هستند که اگر در 500 متری آزادراه زمین بخرند دسترسی به این جاده راحت‌تر خواهد بود بنابراین بعد از افتتاح این پروژه زمین ارزش پیدا می‌کند. اما افتتاح و بهره برداری از  آزادراه نمی‌تواند ارزش افزوده ایجاد کند و مردم فریب این آگهی‌های دلالان را نخورند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو