مدیران خودروعصر اعتبار

استفاده از دستگاه‌های ایرانی برای پوشش دهی نانویی شیرآالات

عصر ساختمان- مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده دستگاه پوشش‌دهی خلاء ( PVD ) از استقبال شرکت‌های فعال در حوزه شیرآلات ساختمانی و لوازم خانگی از این محصول خبر داد.

استفاده از دستگاه‌های ایرانی برای پوشش دهی نانویی شیرآالات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، مهدی هاشمی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده دستگاه‌های پوشش‌دهی خلاء با فناوری قوس کاتدی گفت: تاکنون چندین دستگاه به شرکت‌های فعال در حوزه شیرآلات و لوازم خانگی فروخته شده است.

    هاشمی افزود: چسبندگی بالای پوشش، سرعت بالای ایجاد خلاء، کاربری ساده و خودکار بودن مراحل انجام کار؛ موجب شده تا این دستگاه مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان قرار گیرد طوری که طی دو سال گذشته 5 دستگاه از این سامانه‌ به تولیدکنندگان ایرانی در حوزه‌های مختلف تحویل داده شده است.

    وی  ادامه داد: کاشی و سرامیک، لوازم بهداشتی و ساختمانی، قطعات خودرو، صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، یراق آلات در و پنجره و لوازم تزئینی؛ از جمله کاربردهای دستگاه لایه‌نشانی شرکت خلاء پوشان فلز است.

    هاشمی با بیان اینکه، پوشش‌دهی روی شیرآلات ساختمانی یکی از مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه است و به دلیل تحریم‌ها برخی محصولات به سختی وارد ایران می‌شوند، افزود: از این رو تولیدکنندگان شیرآلات و لوازم ساختمانی تلاش دارند تا با بومی‌سازی فناوری و محصولات بتوانند جای خالی محصولات وارداتی را با فناوری داخلی پر کنند.

    وی ادامه داد: اقبال زیادی به سوی دستگاه‌های لایه‌نشانی وجود دارد چرا که این تجهیزات می‌توانند بسیاری از پوشش‌های تزیینی و لوکس را که پیش از این به صورت وارداتی تامین می‌شدند، در داخل کشور ایجاد کنند.

    مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در خصوص توسعه کسب‌وکار شرکت خلاء پوشان فلز نیز اظهار کرد: ما در حال راه‌اندازی بخش خدماتی هستیم تا دستگاهی برای ارائه خدمات به مشتریان ارائه کنیم.

    وی ادامه داد: در این بخش، کسانی که نمونه‌هایی برای پوشش‌دهی دارند می‌توانند از دستگاه پوشش‌دهی شرکت خلاء پوشان فلز استفاده کنند، ضمن اینکه مشتریانی که علاقه‌مند به خرید دستگاه هستند با بازدید و استفاده از این دستگاه می‌توانند نسبت به عملکرد این سامانه اطمینان حاصل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار