مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:

تعمیر ۱۳ هزار خانه سیل‌زده در لرستان/ ۱۵ هزار تن سیمان توزیع شد

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات تعمیر ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در لرستان به اتمام رسیده و طی روزهای آینده با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسند.

تعمیر ۱۳ هزار خانه سیل‌زده در لرستان/ ۱۵ هزار تن سیمان توزیع شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، علیرضا تابش امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده پلدختر اظهار کرد: حدود 21 هزار واحد مسکونی سیل‌زده نیازمند تعمیر و احداث در لرستان وجود دارد که از این تعداد 7 هزار و 700 واحد احداثی و مابقی تعمیری هستند.

    وی خاطرنشان کرد: عملیات تعمیر 13 هزار و 700 واحد مسکونی از 15 هزار و 154 مورد به اتمام رسیده و طی روزهای آینده با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسند.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پرداخت 288 میلیارد تومان تسهیلات احداثی و تعمیراتی به سیل‌زدگان لرستانی خبر داد و افزود: همچنین 73 میلیارد تومان نیز از محل کمک‌های بلاعوض دولتی پرداخت شده است.

    تابش تصریح کرد: همچنین طی 4 ماه گذشته 15 هزار تن سیمان، 522 اسکلت، 2 هزار و 900 تن مصالح فولادی در مناطق سیل زده لرستان توزیع شده است.

    وی با تأکید بر تسریع در انجام عملیات احداث واحدهای سیل زده افزود: آواربرداری 6 هزار و 400 واحد شروع شده، ضمن اینکه 5 هزار و 500 واحد پی کنی شده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه معادل هزار و 500 واحد سیل‌زده تاکنون احداث شده است، گفت: همه دستگاه‌های مسئول موظف شده‌اند که در خصوص مناطق سیل‌زده فعال شوند، به نحوی‌که به ترتیب حدود هزار و هزار و 500 میلیارد تومان به وزارت‌های نیرو و راه ابلاغ شده است.

    تابش اظهار داشت: بنیاد مسکن دیواره‌سازی شهر پلدختر و روستاهای «چم‌مهر» و «بابازید» را در راستای کمک به وزارت نیرو را بر عهده گرفته است، در همین راستا مشاورین، طراحی دیواره ساحلی پلدختر را تمام کرده و تا پایان هفته کارگاه جهت انجام عملیات دیواره «چم‌مهر» تجهیز می‌شود.

    وی در خصوص بازسازی دیواره ساحلی «بابازید» نیز افزود: جلسه مشترکی با وزارت راه و نیرو در مرکز جهت تعیین تکلیف این موضوع برگزار شد که در نهایت منجر به انتخاب مشاور و پیمانکار شد.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: امیدواریم پروژه‌ بازسازی دیواره‌های ساحلی را تا فصل زمستان به سرانجام برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو