مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت ۲۸۸ میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پرداخت ۲۸۸ میلیارد تومان تسهیلات احداثی و تعمیراتی به سیل‌زدگان لرستانی خبر داد و گفت: همچنین ۷۳ میلیارد تومان نیز از محل کمک‌های بلاعوض پرداخت شده است.

پرداخت ۲۸۸ میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، علیرضا تابش در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده پلدختر اظهار کرد: حدود 21 هزار واحد مسکونی سیل‌زده نیازمند تعمیر و احداث در لرستان وجود دارد که از این تعداد 7 هزار و 700 واحد احداثی و مابقی تعمیری هستند.

    وی خاطرنشان کرد: عملیات تعمیر 13 هزار و 700 واحد مسکونی از 15 هزار و 154 مورد به اتمام رسیده و طی روزهای آینده با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسند.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پرداخت 288 میلیارد تومان تسهیلات احداثی و تعمیراتی به سیل‌زدگان لرستانی خبر داد و یادآور شد: همچنین 73 میلیارد تومان نیز از محل کمک‌های بلاعوض دولتی پرداخت شده است.

    تابش تصریح کرد: همچنین طی 4 ماه گذشته 15 هزار تن سیمان، 522 اسکلت، 2900 تن مصالح فولادی در مناطق سیل زده لرستان توزیع شده است.

    وی با تأکید بر تسریع در انجام عملیات احداث واحدهای سیل زده نیز افزود: آواربرداری 6400 واحد شروع شده، ضمن اینکه 5500 واحد پی کنی شده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه معادل 1500 واحد سیل‌زده تاکنون احداث شده است، گفت: همه دستگاه‌های مسؤول موظف شده‌اند که در خصوص مناطق سیل‌زده فعال شوند، به نحوی‌که به ترتیب حدود 1500 میلیارد تومان به وزارت‌های نیرو و راه ابلاغ شده است.

    تابش اظهار کرد: بنیاد مسکن دیواره‌سازی شهر پلدختر و روستاهای «چم‌مهر» و «بابازید» جهت کمک به وزارت نیرو را بر عهده گرفته است، در همین راستا مشاورین، طراحی دیواره ساحلی پلدختر را تمام کرده و تا پایان هفته کارگاه جهت انجام عملیات دیواره «چم‌مهر» تجهیز می‌کنند.

    وی در خصوص بازسازی دیواره ساحلی «بابازید» نیز افزود: جلسه مشترکی با وزارت راه و نیرو در مرکز جهت تعیین تکلیف این موضوع برگزار شد که در نهایت منجر به انتخاب مشاور و پیمانکار شد.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: امیدواریم پروژه‌ بازسازی دیواره‌های ساحلی را تا فصل زمستان به سرانجام برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار