مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور وزیر صمت؛

کارخانه سازه‌های فلزی آسمانه در شهرستان ری به بهره برداری رسید

عصر ساختمان- کارخانه سازه‌های فلزی آسمانه به متراژ ۲ هزار ۱۰۰ مترمربع با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

کارخانه سازه‌های فلزی آسمانه در شهرستان ری به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین کلنگ راه دوم به شهرک صنعتی شمس آباد به منظور تسهیل دسترسی صنعتگران و کارگران به زمین زده شد.

    رضا رحمانی پس از این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای همه شهرک‌های صنعتی در زمینه های تولید و رفع مشکلات زیرساختی مانند آب، برق، تصفیه‌خانه، راه و شهرسازی برنامه هایی دارد که به زودی با توجه به این بازدیدها و بررسی تمهیدات لازم اتخاذ خواهد شد.

    رحمانی با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان فعالیت و اشتغال کارگران در کارخانه ها را بسیار مسرت بخش و بیانگر شکست دشمنان دانست و ادامه داد: تولیدی بسیاری از این کارخانه ها صادراتی بوده و نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران در زمینه بسیاری از کالاهای وارداتی به خودکفایی رسیده است.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شعار سال، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای به تولید و اشتغال دارند و به همه دستگاه ها توصیه داشتند تا با تولید و اشتغال به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

    وی افزود: تولید و اشتغال ضامن رفع مشکلات اقتصادی خواهد بود بنابراین برای رونق تولید و اشتغال لازم است مشکلات شهرک های صنعتی همچون شهرک صنعتی شمس آباد مرتفع شود.

    رحمانی با اشاره به حل مشکلات آب و برق شهرک صنعتی عباس آباد، گفت: امیدوار هستیم تا پایان سال با کلنگ زنی که امروز در راستای احداث راه دوم شهرک صنعتی شمس آباد انجام می شود مشکلات آب و برق این شهرک صنعتی نیز مرتفع شود.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی می توان گفت کارخانه سازه های فلزی که با اشتغال 100 نفر فعالیت می کند چیز کمی نیست چرا که در راستای رفع بیکاری کمک شایانی به جامعه می کند.

    وی با اشاره به اینکه با رونق تولید و اشتغال زنجیره فعالیت ها راه می افتد، خاطرنشان کرد: تسهیل امور برای تولید و اشتغال لازم و ضروری است و بی توجهی به آن خیانت به مردم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو