مدیران خودروعصر اعتبار

بلایای طبیعی امسال ۱۷۰ هزار واحد مسکونی کشور را تخریب کرد

عصر ساختمان- معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: سیل و بلایای طبیعی در سال جاری، موجب تخریب یکصد و ۷۰ هزار واحد مسکونی در کشور شد.

بلایای طبیعی امسال ۱۷۰ هزار واحد مسکونی کشور را تخریب کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مهدی جمالی نژاد روز چهارشنبه در آیین بهره برداری همزمان چهار هزار و 500 طرح محرومیت زدایی کشور که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با افتتاح مرکز بهداشت روستای پایگلان سروآباد کردستان برگزار شد، اظهار داشت: 80 هزار پروژه برای خدمات دهی به مناطق سیل زده در نقاط مختلف کشور در حال انجام است.

    وی از همکاری سپاه برای کمک به سیل زدگان در جریان سیل فروردین امسال تقدیر کرد و گفت: با وجود شرایط اقتصادی و تحریم‌ها هم افزایی و تعامل بین دستگاههای اجرایی و سپاه موجب شده است دوران طلایی را در حوزه اجرای پروژه های عمرانی داشته باشیم.

    معاون وزیر کشور یکی از سیاست های این وزارتخانه را توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق مختلف اعلام کرد و افزود: تلاش می‌کنیم در شهرهای کوچک و روستاها زیرساخت های لازم را در بخش های مختلف از جمله فرهنگی و ورزشی فراهم و ارتقا دهیم.

    جمالی نژاد اضافه کرد: برنامه ریزی برای اجرای 40 هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور نشان دهنده عزم سپاه و بسیج در این حوزه است.

    آیین نمادین بهره برداری همزمان ازچهار و 500 طرح محرومیت زدایی، عمرانی و زیرساختی کشور روز چهارشنبه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سرهنگ محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی، بهمن مرادنیا استاندار کردستان، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس و جمعی از مسئولان اجرایی استان کردستان در روستای پایگلان سروآباد برگزار شد.

    در سفر یک روزه سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفینبه استان کردستان، به صورت همزمان چهار هزار و 500 پروژه زودبازده و عام‌المنفعه که توسط بسیج سازندگی در نقاط مختلف کشور احداث شده، به بهره برداری می رسد که 136 طرح آن مربوط به کردستان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو