مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر مسکن راه و شهرسازی اردبیل:

پروژه مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد امسال تکمیل می‌شود

عصر ساختمان:مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: براساس هدفگذاری های انجام شده پروژه مسکن مهر پارس‌آباد امسال تکمیل می‌شود.

پروژه مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد امسال تکمیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم ، شهرام باباخانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در حال حاضر محوطه فاز دوم مجتمع مسکن مهر در پارس‌آباد در حال تکمیل و تحویل بوده و با تکمیل این عملیات و برقراری انشعاب آب، برق و فاضلاب این واحدها آماده تحویل به متقاضیان می‌شود.

    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پیشرفت 70 درصدی آماده‌سازی فاز دوم مجتمع مسکن مهر پارس‌آباد بیان کرد: 496 واحد از فاز دوم این مجتمع بعد از تکمیل محوطه و انشعاب که با رایزنی‌های با مسئولان آب و فاضلاب و برق این امر در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود، به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

    وی گفت: در صورتی که متقاضیان این واحدها آورده نقدی خود را به طور کامل پرداخت کنند عملیات محوطه‌سازی زودتر تکمیل می‌شود که امیدواریم این امر هر چه زودتر انجام شده و بتوانیم پروژه مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد را تا پایان امسال که هدفگذاری شده تکمیل و تمامی واحدهای را به متقاضیان تحویل دهیم.

    باباخانی تصریح کرد: پروژه تکمیل و آماده سازی مسکن مهر پارس‌آباد در مساحت 75 هکتار توسط بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان در حال اجرا بوده که پیش‌بینی می‌شود که معابر دسترسی دو بلوک آن تا پایان 6 ماهه نخست امسال تکمیل شده و آسفالت‌ریزی آن انجام شود.

    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: فاز نخست مجتمع نیز برای آماده‌سازی به شهرداری پارس‌آباد واگذار شده تا در زمینه نگهداری و ارائه خدمات شهری به ساکنان این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند که بر همین اساس هرگونه اقدام در معابر در زمینه حفاری و سایر موارد باید با مجوز شهرداری انجام شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو