مدیران خودروعصر اعتبار

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر مطرح کرد

آخرین وضعیت مجتمع تجارت جهانی فردوسی

آغاز فعالیت مجتمع پس از تایید نهایی شورا

عصر ساختمان:نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران آخرین وضعیت بهسازی و ایمن سازی مجتمع تجارت جهانی فردوسی را تشریح کرد.

آخرین وضعیت مجتمع تجارت جهانی فردوسی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری میزان، محمد مهدی تندگویان ، گفت: سازمان نظام مهندسی حضور پیمانکار جهت ایمن سازی مجتمع تجارت جهانی فردوسی را تایید کرده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

    وی افزود: در حال حاضر نیروهای مختلف جهت ایمن سازی پروژه در این مجتمع مستقر شده و مباحث ایمن سازی را پیگیری می کنند.

    نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیشرفت 70 درصدی ایمن سازی پروژه مجتمع تجارت جهانی فردوسی اظهارکرد: ماموران سازمان نظام مهندسی نظارت کافی را بر روند ایمن سازی مجتمع تجارت جهانی فردوسی دارند و تاکنون بیش از 70 درصد امور مرتبط با ایمن سازی انجام شده است.

    تندگویان در خصوص درخواست شورای شهر تهران مبنی بر نظارت سازمان مدیریت بحران بر وضعیت مجتمع تجارت جهانی فردوسی خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که بعد از اتمام امور مرتبط با ایمن سازی، نیروهای سازمان مدیریت بحران در پروژه حاضر شده و بررسی های لازم را در رابطه با مشکلات احتمالی این مجتمع در دستور کار قرار دهند.

    وی با تاکید بر اینکه بهره برداری از مجتمع تجارت جهانی فردوسی پس از تایید شورا صورت می گیرد اذعان کرد: تا زمانی که شورای شهر تهران اجازه بهره برداری از این پروژه را صادر نکند، بهره برداری کامل از این پروژه انجام نخواهد شد.

    نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از برخی تخلفات صورت گرفته شده در مجتمع تجارت جهانی فردوسی خبر داد و بیان کرد: علاوه بر مشکلات مربوط به ایمنی، در رابطه با پارکینگ های مجتمع تجارت جهانی فردوسی نیز مالک تخلف هایی را داشته که این تخلف ها در کمیسیون ماده 100 و توسط شهرداری منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو