مدیران خودروعصر اعتبار

چرا ۱۰۳۰ واحد مسکونی مسکن مهر گیلاوند تحویل داده نشده است؟

عصر ساختمان- رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند گفت:۱۰۳۰ واحد مسکن مهر گیلاوند هنوز به متقاضیان تحویل داده نشده است.

چرا ۱۰۳۰ واحد مسکونی مسکن مهر گیلاوند تحویل داده نشده است؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا خالق دوست رئیس راه و شهرسازی شهرستان دماوند درباره واحد‌های مسکونی مسکن مهر گیلاوند اظهار کرد: مسکن مهر گیلاوند از پنج هزار و 329 واحد مسکونی برخوردار است که 1030 واحد مسکونی سایت مسکن مهر گیلاوند به دلیل مسائل اختلافات بین تعاونی و پیمانکار هنوز به متقاضیان تحویل داده نشده است.

    خالق دوست بیان کرد: تقریباً 92 واحد مربوط به تعاونی بهینه کار است، 64 واحد مربوط به تعاونی مردم سالاری می‌باشد که امیدواریم هرچه سریع‌تر اقدامات اجرایی آن انجام شود و به نتیجه برسد و 91 واحد مسکونی تعاونی نانو ابنیه است که تا پایان مردادماه 98 پروژه تحویل داده می‌شود.

    وی گفت: واحد‌های تعاونی بهینه کار مشکلات تعاونی و پیمانکاری دارد و ارتباطی با راه و شهرسازی ندارد، واحد‌های تعاونی مردم سالاری دارای مشکلات انشعاب است و واحد‌های تعاونی نانو ابنیه دارای مشکلات انشعابات، عدم واریز به موقع وجه و افزایش قیمت‌ها بود که تا پایان مردادماه تکمیل و با واریز وجوه متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند ادامه داد: 176 واحد مسکونی مربوط به تعاونی مسیر دانشوری است که مشکلات داخلی و تعاونی دارد و درخواست افزایش تسهیلات از 30 میلیون به 40 میلیون تومان داده‌اند که نسبت به این مهم اقدام شده است.

    خالق دوست افزود: 560 واحد مسکونی نیز از پروژه‌های تعاونی میثاق مرآت است که به خود مالک تبدیل شده، اما تعاونی پیگیر هزینه‌های دولتی نشده و درخواست افزایش وام داشته که مشکلی در این خصوص نبوده است، اما تعاونی پیگیر امور نیست.

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند درباره آماده‌سازی‌های زیرساختی معابر مسکن مهر گیلاوند، گفت: بخش زیرساختی معابر مسکن مهر گیلاوند به شهرداری تحویل داده شده و صورت جلسه امضا شده و اقدامات لازم در حال اجراست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار