مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس:

بهره‌برداری از ۵۴ مجتمع آموزشی تا پایان سال

عصر ساختمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از بهره‌برداری از ۵۴ مجتمع آموزشی تا پایان سال در کشور خبر داد.

بهره‌برداری از ۵۴ مجتمع آموزشی تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مهر اله رخشانی مهر در دیدار با استاندار خراسان شمالی از اهتمام ویژه و دستور استاندار خراسان شمالی در مورد جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس استان قدردانی کرد و گفت: جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی نیز در این استان باید موردتوجه قرار گیرد.

    رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: 67کلاس درس در 17مدرسه خراسان شمالی سنگی هستند که نیاز به ایجاد 3هزار مترمربع فضای آموزشی جدید دارد که 70درصد اعتبار آن را سازمان نوسازی مدارس کشور تأمین می‌کند.

    وی همچنین وعده تأمین 70درصد اعتبار تغییر بخاری‌های گازی به پکیج را به استان خراسان شمالی داد و خاطرنشان کرد: اعتبارات ملی سازمان در سال 97به 38میلیارد تومان رسید.

    وی از تخصیص 2میلیارد تومان به خراسان شمالی برای جمع‌آوری بخاری‌های گازی خبرداد و افزود: در جذب خیرین هزار میلیارد اعتبارداریم اما سهم خراسان شمالی ناچیز است که باید در این خصوص اقدامات مؤثری انجام شود.

    رخشانی‌مهر همچنین از افزایش 4میلیارد تومانی اعتبارات خراسان شمالی در حوزه کمک به تکمیل مدارس خیر ساز خبرداد.

    رخشانی مهر با سفر به روستای اسفیدان توابع شهرستان بجنورد دبستان 6کلاسه‌ این روستا را افتتاح کرد.

    رخشانی‌مهر در این مراسم با تأکید بر حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای نوسازی مدارس گفت: این نشان از توجه نمایندگان مردم به آموزش‌وپرورش است به‌طوری‌که در بودجه سال 98 تمام پیشنهادهای ما در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس با موافقت همراه شد.

    به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش ‌و پرورش، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به تصویب بودجه 3 هزار میلیارد تومانی در مجلس برای سال 98 خاطرنشان کرد: این رقم به نسبت سال گذشته حدود 6برابر رشد داشته است. همچنین سهم ما از اعتبارات قیر و گاز 2.5 برابر شده است که اثراتش را در نقاط محروم و دوردست کشور خواهیم دید.

    وی همچنین از جمع‌آوری تمام بخاری‌های نفتی تا مهرماه در مناطقی که زیرساخت‌های لازم را داشته باشد، خبرداد و افزود: به سمت احداث مدارس مجتمع حرکت کرده‌ایم و در این خصوص تا پایان سال 54 مجتمع آموزشی در نقاط مختلف کشور افتتاح می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار