مدیران خودروعصر اعتبار

ضرورت جانمایی تخصصی برای واگذاری اراضی دولتی

عصر ساختمان- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا برای واگذاری اراضی دولتی جهت تولید مسکن باید جانمایی و مباحث فنی و کارشناسی صورت گیرد، در غیر این صورت واگذاری غیرکارشناسی اراضی منجر به تولید مساکنی مانند مسکن مهر می شود.

ضرورت جانمایی تخصصی برای واگذاری اراضی دولتی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مقاومت برخی از دستگاه های اجرایی در واگذاری اراضی دولتی به وزارت راه و شهرسازی برای تولید انبوه مسکن، گفت: رئیس جمهور در سال گذشته در نامه ای به دستگاه های اجرایی خواستار واگذاری اراضی دولتی به وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح بازآفرینی شهری و طرح های تولید مسکن شد.
    احسن علوی

    نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه تاکنون اقدام قابل قبولی از سوی دستگاه های اجرایی برای واگذاری اراضی دولتی جهت تولید مسکن صورت نگرفته است.

    ضرورت جانمایی تخصصی برای واگذاری اراضی دولتی جهت تولید مسکن/ مساکن جدید به سرنوشت مسکن مهر دچار نشود

    قطعا برای واگذاری اراضی دولتی جهت تولید مسکن باید جانمایی و مباحث فنی و کارشناسی صورت گیرد، در غیر این صورت واگذاری غیرکارشناسی اراضی منجر به تولید مساکنی مانند مسکن مهر می شود

    وی گفت: قطعا برای واگذاری اراضی دولتی جهت تولید مسکن باید جانمایی و مباحث فنی و کارشناسی صورت گیرد، در غیر این صورت واگذاری غیرکارشناسی اراضی منجر به تولید مساکنی مانند مسکن مهر می شود.

    اراضی واگذار شده توسط دستگاه‌های اجرایی باید دارای توجیه فنی باشد

    علوی افزود: اراضی واگذار شده باید دارای توجیه فنی باشد، یعنی آنکه زیرساخت های لازم از جمله برق، آب و گاز و زیرساخت های عمرانی را داشته باشد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: همکاری دستگاه های اجرایی با دولت و واگذاری اراضی جهت تولید انبوه مسکن به نفع تمام کشور خواهد بود، زیرا رونق گرفتن تولید مسکن منجر به اشتغال زایی و توسعه اقتصادی کشور خواهد شد.

    تمام دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها باید به دستور رئیس جمهور برای واگذاری اراضی دولتی عمل کنند

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: قطعا تمام دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها باید به دستور رئیس جمهور برای واگذاری اراضی دولتی عمل کنند، در غیر این صورت باید با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد، حتی در این رابطه مجلس آمادگی دارد که در صورت ارائه لایحه، آن را مورد بررسی و تصویب قرار دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو