مدیران خودروعصر اعتبار

تخفیف ۱۰۰ درصدی جریمه دیر کرد عوارض معوقه خودرو و نوسازی از سوی شهرداری یزد

عصر ساختمان:مدیر درآمدهای عمومی شهرداری یزد از تخفیف صد درصدی جریمه دیر کرد عوارض معوقه خودرو و نوسازی خبر داد .

تخفیف ۱۰۰ درصدی جریمه دیر کرد عوارض معوقه خودرو و نوسازی از سوی شهرداری یزد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از قدس آنلاین، علی محمد مرتضایی اظهارداشت : شهروندان عزیز یزدی تا پایان مرداد ماه، سال جاری مهلت دارند با پرداخت عوارض معوقه خود در زمینه خودرو و نوسازی از پرداخت جرایم گذشته معاف شده و از بخشودگی این جرایم بهره مند شوند.

    وی افزود : تخفیف 100 درصدی جریمه دیر کرد عوارض معوقه خودرو و نوسازی، اختصاص 10 درصد جایزه خوش حسابی و 50 درصد تخفیف بهای خدمات پسماند خانگی به مؤدیانی که تا پایان خرداد ماه نسبت به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود اقدام نمایند و معافیت پروانه های مسکونی تک واحدی تا متراژ 400 متر از پرداخت عوارض زیربنا در سال 95، سه مصوبه ای است که شهرداری در راستای مساعدت بیشتر به شهروندان و رعایت ضوابط و ساخت و ساز از سوی آنها از شورای اسلامی شهر اخذ نموده است.

    مرتضایی تصریح کرد : عوارض نوسازی و عوارض خودرو، از جمله عوارض ملی و پایدار شهرداریها هستند که در صورت عدم پرداخت در موعد مقرر و سال مربوطه، از ابتدای سال بعد مشمول جریمه دیرکرد می شود و در صورت عدم پرداخت در سالهای متمادی، بیشتر از مبلغ اصلی، خواهند شد.

    وی تصریح کرد: به عوارض خودرو ماهیانه دو درصد و به عوارض نوسازی سالیانه نه درصد جریمه دیر کرد تعلق می گیرد.

    مدیر درآمدهای عمومی شهرداری یزد با اشاره به اینکه اعمال تخفیف های 100 درصدی جریمه دیرکرد عوارض معوقه خودرو و نوسازی در راستای مساعدت بیشتر به شهروندان در جهت به روز نمودن عوارض آنها می باشد گفت : شهروندان می توانند جهت پرداخت عوارض نوسازی ملک خود به مناطق و نواحی شهرداری و جهت پرداخت عوارض خودرو به واحد وصول عوارض خودرو واقع در انتهای خیابان شهید رجائی مراجعه یا از طریق دفاتر پیشخوان، عوارض خود را پرداخت نمایند.

    مرتضایی همچنین تصریح کرد: مؤدیانی که نسبت به پرداخت عوارض نوسازی سال جاری ملک خود، تا پایان خرداد ماه 95 اقدام نمایند، می توانند از 10 درصد جایزه خوش حسابی عوارض سال جاری و 50 درصد تخفیف بهای خدمات پسماند خانگی امسال نیز استفاده کنند.

    وی افزود: در مجتمع های مسکونی به دلیل تجمیع زباله و سهولت در جمع آوری، 10 درصد بیشتر به تخفیف بهای خدمات پسماند خانگی اضافه می شود و تخفیف در حد 60 درصد محاسبه می شود.

    مدیردرآمدهای عمومی شهرداری با بیان معافیت پروانه های مسکونی تک واحدی تا متراژ حداکثر 400 متر از پرداخت عوارض زیربنا در سال 95 خاطرنشان ساخت : این تصمیم به منظور فرهنگ سازی، تسهیل در روند صدور پروانه های ساختمانی و تشویق شهروندان به اخذ پروانه ساختمان برای اراضی مجاز از نظر ضوابط شهرسازی اخذ شده است.

    مرتضایی افزود: اعمال این تخفیف در جهت آگاهی شهروندان از تأکید شهرداری بر اخذ پروانه ساختمان، قبل از هر ساخت و ساز و عملیات عمران می باشد که صرفاً با هدف رعایت ضوابط ساخت و ساز و شهرسازی است و جنبه مالی ندارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو