مدیران خودروعصر اعتبار

خانه‌های شمال تهران چقدر تغییر قیمت داشته‌اند؟

قیمت مسکن در ۲۰ نقطه شمال تهران طی ۳ سال اخیر+جدول

عصر ساختمان- با بررسی‌های انجام شده، قیمت آپارتمان‌های نوساز شمالی پایتخت در سال ۹۵ از متری ۴.۵میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۲۵ میلیون تومان ادامه دارد، البته باید این نکته را در نظر گرفت که برخی از خانه‌های لوکس وجود دارد که قیمت‌شان بسیار بالاتر از این حرف‌هاست.

قیمت مسکن در ۲۰ نقطه شمال تهران طی ۳ سال اخیر+جدول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، به نظر می‌رسد محدوده قیمت‌ها در برخی از محله‌های شمالی تهران در مقایسه با سال گذشته بدون تغییر بوده و بیشتر آنها نیز تغییرات جزیی داشتند.

    با توجه به سایت‌های آنلاین و فایل‌هایی که برای فروش گذاشته شده‌اند، در بیشتر محله‌های شمال تهران قیمت‌ها در مقایسه با سال 94 تغییر اندکی کرده است، اما با این حال بسیاری از مشاوران املاک عقیده دارند که قیمت‌ها تغییر نکرده است و در این خصوص بیان کردند، کمترین و بیشترین قیمت خانه در هر منطقه، بستگی به ملکی دارد که در آن زمان به فروش می‌رسد، چرا که ممکن است در یک زمان آپارتمانی برای فروش گذاشته شده باشد که از مصالح درجه یک و ممتاز برای ساخت استفاده کرده باشد و قیمت آن بسیار بالاتر از سایر آپارتمان‌هایی باشد که در آن منطقه وجود دارد، پس نمی‌توان گفت که قیمت‌ها افزایش یا کاهش پیدا کرده است.

    یکی از مشاوران املاک در محله فرمانیه گفت: قیمت آپارتمان در این محله همانند سایر محله‌های تهران با یکدیگر متفاوت است، برای مثال فرمانیه شرقی گران‌ترین خانه‌های این محله را در خود جای داده است و گاهی قیمت آپارتمان لوکس و نوساز در این ناحیه به بیش از متری 20 میلیون تومان هم می‌رسد، این در حالی است که با هر مترمربع 9 میلیون تومان هم در فرمانیه غربی می‌توان واحدی نوساز خریداری کرد.

    او در ادامه افزود: قیمت‌ها در مقایسه با سال گذشته تقریباً بدون تغییر بوده، اما گاهی برخی از مالکان حاضر می‌شوند که ملک‌شان را زیر قیمت بفروشند.

    مشاور املاک دیگری در محله نیاوران گفت: به طور کلی قیمت خانه نوساز در این محله از متری هفت میلیون تومان شروع می‌شود که مربوط به واحدهای متراژ پایین کاشانک است و تا 20 میلیون تومان که مربوط به واحدهای بالای 200 متر و لوکس نیاوران است ادامه دارد.

    به گفته یکی دیگر از مشاوران املاک در محله اقدسیه، قیمت مسکن هنوز تغییر چندانی نداشته است و اگر قرار باشد که تغییری در قیمت‌ها صورت گیرد، در نیمه دوم سال شاهد آن خواهیم بود.

    محدوده قیمت برخی از واحدهای نوساز در 20 محله شمال تهران در سال 93، 94 و 95 به شرح زیر است:

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی