مدیران خودروعصر اعتبار

طی سال گذشته

۴۳۰ میلیاردریال ازسوی خیرین استان مرکزی برای نوسازی مدارس تعهد شد

عصر ساختمان- مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی با بیان اینکه مساعدت خیرین نقش مهمی در رفع مشکلات فضاهای آموزشی دارد گفت: سال گذشته خیرین استان ۴۳۰میلیارد ریال برای نوسازی مدارس تعهد کردند.

۴۳۰ میلیاردریال ازسوی خیرین استان مرکزی برای نوسازی مدارس تعهد شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، محمدصادق قائمی اظهار داشت: نوسازی، تجهیز و استانداردسازی فضاهای آموزشی برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش و یکسان سازی شرایط آموزشی، از مهمترین اهداف سازمان نوسازی مدارس است و در این راستا خیرین مدرسه ساز همواره نهایت همکاری را در این امر مهم داشته اند.

    وی افزود: در استان مرکزی شهرستان اراک به عنوان پرجمعیت ترین شهر و مرکز استان و پس از آن ساوه به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان بیشترین مشکلات مربوطبه فضاهای آموزش را دارند و در حال حاضر با کمبود مدرسه مواجه هستند.

    مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی تصریح کرد: طی سال های اخیر نقش پررنگ خیرین مدرسه ساز در کنار اعتبارات دولتی در نوسازی و تجهیز فضاهای آموزشی بسیار تاثیرگذار و مثبت بوده و بخش عمده ای از این رسالت مهم، با کمک خیرین محقق شده است.

    قائمی بیان داشت: در شهرستان ساوه به عنوان دومین کانون جمعیتی استان مرکزی، تاکنون 400کلاس درس بهسازی و مقاوم سازی و 236 کلاس درس نیز به سیستم گرمایشی مجهز شده‌ است.

    وی اضافه کرد: 15میلیارد ریال نیز برای تجهیز فضای کارگاهی و آزمایشگاهی در مدارس این شهرستان نیاز است.

    مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی با اشاره به جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی که پنجم خردادماه سال جاری در اراک برگزار می شود اظهار داشت: طی این جشنواره از تلاش ها و کمک های خیرین مدرسه‌ساز تقدیر می شود و زمینه برای مشارکت در امر مدرسه سازی و تجهیز مدارس فراهم می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار