مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران:

احداث ادامه بزرگراه شهید شوشتری به صورت تونل

عصر ساختمان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: ۷.۵ کیلومتر از بزرگراه شهید شوشتری به صورت تونل احداث می‌شود.

احداث ادامه بزرگراه شهید شوشتری به صورت تونل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، نعمت‌الله ترکی در حاشیه سومین جلسه شورای اداری استان تهران در جمع خبرنگاران درباره مصوبات این جلسه اظهار داشت: امروز سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران با حضور دستگاه‌های مختلف از جمله شورای شهر، نمایندگان مجلس، شهرداری تهران و... برگزار شد که مصوبات خوبی نیز داشت.

    وی افزود: مسائل و مشکلات شهر تهران از جمله مسائل زیربنایی، اقتصادی، فرهنگی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

    ترکی گفت:‌ در جلسه امروز 13 مصوبه داشتیم که در خصوص عوارض آنلاینی که شهرداری دریافت می‌کند، ارزش افزوده و دیگر مسائل بحث‌های شد.

    وی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد بزرگراه شهید شوشتری به طول 8.5 کیلومتر تونل احداث شود که مسائل زیست محیطی نیز نداشته باشد.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران یادآور شد: در این جلسه کمیته اسناد مالکیت تشکیل شد تا با حضور دستگاه‌های متولی از جمله ثبت اسناد استان تهران مشکلاتی در این بخش وجود دارد مرتفع شود.

    ترکی بیان داشت: ساماندهی مسیر برق فشار قوی در مناطق 4، 8 و 16 نیز از دیگر مصوبات این جلسه که کمیته‌ای برای آن در نظر گرفته شد و 250 میلیارد تومان نیز اختصاص خواهد یافت.

    وی درباره کمبود مراکز آموزشی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: مقرر شد هفت قطعه زمین از سوی دستگاه‌های مختلف به آموزش و پرورش شهر تهران اختصاص یابد تا با تأمین بودجه لازم نسبت به احداث این مراکز آموزشی اقدام شود.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران افزود: امروز در مورد ترمینال شرق مواردی مطرح شد که البته این ترمینال بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

    ترکی درباره کمبود کلانتری‌ها در تهران نیز گفت: براساس مصوبه شورای تأمین استان تهران مقرر شد هر منطقه دو کلانتری داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو