مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار شمیرانات:

هتل «آرینا» در انتظار رای دیوان عدالت اداری

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان شمیرانات با تاکید بر اینکه رای دیوان عدالت اداری درخصوص پرونده هتل آرینا قطعی و لازم‌الاجراست گفت: البته دیوان عدالت اداری هنور رای قطعی درباره هتل آرینا را ابلاغ نکرده است.

هتل «آرینا» در انتظار رای دیوان عدالت اداری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، عزت‌الله خانمحمدی با اشاره به توقف ساخت و ساز این هتل افزود: در کمیسیون ماده 99 رأی به تخریب سه طبقه و جریمه 4 میلیارد و 600 میلیون تومانی برای این هتل داده شد، ولی قطعی نبود.

    وی تاکید کرد: مالک به دیوان عدالت اداری در خصوص این رای شکایت کرد و هنوز حکم نهایی دیوان عدالت اداری به ما ابلاغ نشده و تا زمان قطعی شدن حکم، ساخت و ساز در این هتل متوقف است. قطعا هر حکمی که صادر شود لازم الاجرا خواهد بود.

    وی ادامه داد: بی تردید با هر ساخت و ساز غیرمجازی که از سنوات گذشته در سطح شهرستان شمیرانات انجام شده باشد برخورد قاطع خواهیم داشت و برای سال جدید نیز سیاست جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تصرف اراضی ملی را همانطور که از سالهای گذشته در دستور کار بوده است با قوت بیشتر پیگیری خواهیم کرد.

    فرماندار شمیرانات در تشریح آخرین احکام اجرا شده در سطح شهرستان گفت: اخیرا در روستای امامه شهرستان شمیرانات با حکم قضایی 8 مورد تخریب ساخت و ساز غیرمجاز داشته‌ایم و 5 مورد دیگر نیز در آینده انجام خواهد شد.

    هتل آرینا در ابتدای مسیر تهران به فشم در منطقه زردبند به فاصله چندمتری رودخانه جاجرود در حالی احداث شد که مجوز ساخت یک هتل‌رستوران در دو بلوک 7 و 3 طبقه را داشته، اما بعد از اخذ پروانه، بلوک 7 طبقه را به 13 طبقه و بلوک 3 طبقه را به 5 طبقه تبدیل کرد. پرونده این ساخت‌و ساز‌های غیرقانونی در استانداری گشوده و پیگیری قضایی شد و سرانجام در سال 93 حکم جریمه 5 میلیاردی و تخریب سه طبقه از هتل صادره شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی