مدیران خودروعصر اعتبار

خرید خانه در اطراف برج میلاد چند؟+جدول قیمت

عصر ساختمان- دو محله گیشا و شهرک غرب نزدیک‌ترین محله‌ها به برج میلاد هستند که بر اساس آگهی‌های موجود، قیمت خانه نوساز در آنها از ۵.۸ میلیون تومان شروع شده و تا ۱۹.۵ میلیون تومان ادامه دارد.

خرید خانه در اطراف برج میلاد چند؟+جدول قیمت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از اقتصادنیوز، برج میلاد از شمال به اتوبان همت، از جنوب به حکیم، از غرب به شیخ فضل‌الله نوری و از شرق به اتوبان شهید چمران دسترسی دارد.

    دو محله مسکونی شهرک غرب و کوی نصر یا همان گیشا به ترتیب در شمال و جنوب برج میلاد قرار گرفته‌اند که اتوبان همت مابین شهرک غرب و برج میلاد قرار گرفته است و اتوبان حکیم برج میلاد و محله گیشا را از یکدیگر جداکرده است، با این حال دو محله شهرک غرب و گیشا نزدیک‌ترین محله‌های مسکونی به برج میلاد هستند. البته به گفته مشاوران املاک وجود اتوبان مابین برج میلاد و این دو محله سبب می‌شود تا این برج در قیمت‌گذاری واحدهای مسکونی این محله‌ها بدون تاثیر باشد.

    یکی از مشاوران املاک در محله شهرک غرب گفت: قیمت واحدهای مسکونی در شهرک غرب به طور کلی از متری 5.5 یا شش میلیون تومان در سپهر و درختی شروع می‌شود و تا 20 یا 25 میلیون تومان که مربوط به واحدهای واقع در فازهای شهرک است می‌رسد و دلیل این تفاوت قیمت نوع منزل مسکونی و محله آن است، برای مثال در شهرک غرب گاهی خانه‌های ویلایی با قیمت متری 50 تا 60 میلیون تومان نیز به فروش می‌رسند و همچنین برخی از آپارتمان‌های قدیمی متری پنج میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند.

    مشاور املاک دیگری در محله گیشا گفت: برای خریدن واحد مسکونی در محله گیشا باید از متری 4.5 میلیون تومان تا حداکثر 11 میلیون تومان هزینه کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی