مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم به بهره برداری رسید

حق مردم برخورداری از خدمات زیرساختی است

عصر ساختمان- قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اعلام این که ۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یادزهم به بهره برداری رسید، افزود: سیاست دولت این است که هیچ واحدی بدون خدمات زیربنایی تحویل نشود؛ زیرا حق مردم استقرار در مسکن کامل و برخورداری از خدمات زیرساختی است.

۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه 180 واحدی مسکن مهر در تبریز با اشاره به این که 40 درصد واحدهای مسکن مهر در دولت یازدهم تحویل متقاضیان شده است، ابراز امیدواری کرد؛ تا پایان سال، شمار واحدهای تحویل شده در این دولت از مرز یک میلیون واحد بگذرد.

    وی اعلام کرد: از دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر ، عملیات اجرایی یک میلیون و 900 هزار واحد تا به امروز به پایان رسیده است.
    اصغری مهرآبادی با اشاره به دستور معاون اول رییس جمهوری در زمینه استفاده از منابع دولتی برای تکمیل زیرساخت های مسکن مهر گفت: وزارت راه و شهرسازی از منابع داخلی از جمله فروش اراضی در این زمینه اقدام می کند.
    وی با اشاره به این که در آذربایجان شرقی از مجموع 122 هزار واحد مسکن مهر تا به امروز 96 هزار واحد تحویل شده است و از اتمام 20 هزار واحد باقی مانده مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی تا پایان سال جاری خبر داد .
    وی با اظهار امیداری از این که تا پایان شهریور ماه امسال احداث واحدهای مساکن مهر شهر جدید سهند به اتمام برسد، گفت: پنج هزار واحد مسکن مهر در این استان دارای معارض است و وزارت راه و شهری سازی برنامه ویژه ای برای این واحدها دارد.
    محمد صادق پور مهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی هم تامین مسکن به ویژه برای محرومان را از وظایف دولت دانست.
    پروژه 180 واحدی ارم‌ تبریز در قالب مسکن مهر به همت انجمن خیران مسکن ساز، اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل بنیاد مسکن استان آذربایجان‌شرقی اجرا شده است.
    امروز همزمان با افتتاح این مجتمع 180 واحدی، 2 هزار و 100 واحد در دیگر نقاط استان افتتاح شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو