مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌‌ساز آذربایجان‌غربی عنوان کرد

احداث ۴۶ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی

عصر ساختمان- مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی گفت: ۴۶ مدرسه خیرساز آذربایجان غربی در دست احداث است.

احداث ۴۶ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، علی آخوندیان با اشاره به تعداد مدارس خیرساز در استان آذربایجان غربی، اظهار داشت:  هم‌‌اکنون ساخت 46 مدرسه توسط خیرین در نقاط مختلف آذربایجان غربی در دست اجرا است.

    وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این مدارس سال آینده به بهره‌برداری برسند، تصریح کرد: براساس تعهداتی که شده است 32 مدرسه دیگر نیز به همت خیرین مدرسه ساز استان احداث خواهد شد.

    مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌‌ساز آذربایجان‌غربی ‌با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری نیز همکاری خوبی با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان دارند، افزود: در این خصوص امسال نیز پروژه‌های قابل توجهی را اجرایی خواهیم کرد.

    این مسؤول با بیان اینکه فضای آموزشی موجود در استان با استانداردهای کشور مطابقت ندارد، اذعان داشت: باید در راستای افزایش میزان فضای آموزشی و رسیدن به استانداردهای کشوری بیش از این تلاش شود.

    آخوندیان بر جلب مشارکت مردمی در این زمینه تاکید کرد و اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم از نظر سطح آموزشی در استان ارتقا یابیم نیازمند وجود فضای آموزشی مناسب هستیم و در این زمینه باید مردم نیز مشارکت قابل توجهی داشته باشند.

    مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌‌‌ساز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه همکاری هر چه بیشتر مردم با دولت در پیشبرد اهداف نظام موثر است، گفت: برای این منظور دست یاری سوی تمام مردم و خیرین دراز می‌کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی