مدیران خودروعصر اعتبار

پرونده مسکن مهر در شهر سهند بسته می‌شود

عصر ساختمان- ‌قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: پرونده مسکن مهر در شهر جدید سهند تا پایان شهریور بسته می‌شود.

پرونده مسکن مهر در شهر سهند بسته می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، «احمد اصغری مهرآبادی» در حاشیه افتتاح پروژه 180 واحدی مسکن مهر ارم تبریز اظهار کرد: در آذربایجان‌شرقی، پروژه‌های وسیعی آغاز و عملیات اجرایی حدود 122 هزار واحد پروژه مسکن مهر شروع شد، هم‌زمان با افتتاح پروژه 180 واحدی، 2100 واحد در دیگر نقاط استان افتتاح می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: در مجموع تا به امروز 96 هزار واحد از مجموع 122 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی، افتتاح شده است.

    ‌قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از اتمام 20 هزار واحد باقی مانده مسکن مهر در استان آذربایجان‌شرقی تا پایان سال خبر داد و گفت: به استثنای 5000 واحدی که دارای معارض است و وزارت راه و شهرسازی برنامه ویژه‌ای برای آنها دارد، 20 هزار واحد باقی مانده تا پایان سال افتتاح می‌شود.

    مهرآبادی یادآور شد: شهر جدید سهند شهر موفقی است، امیدواریم تا پایان شهریورماه مساکن مهر این شهر به اتمام برسد.

    وی با بیان این‌که در سطح کشور دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر آغاز و عملیات اجرایی یک میلیون و 900 هزار واحد آن تا به امروز به پایان رسید، گفت: 84 هزار واحد از تسهیلات بانکی بهره‌مند نشدند و برای دو میلیون و 16 هزار واحد با بانک‌های عامل قرار داد مشارکت منعقد شد.

    وی با اشاره به این‌که از ابتدای آغاز به کار در دولت یازدهم بیش از 700 هزار واحد افتتاح شده است، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال این آمار از مرز یک میلیون واحد بگذرد.

    قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: سیاست اصلی وزارتخانه این است که هیچ واحدی بدون خدمات زیربنایی تحویل نشود، چون حق مردم استقرار در مسکن کامل است.

    بر اساس این گزارش، پروژه 180 واحدی ارم‌تبریز(مسکن مهر) مجتمع شهریار به همت انجمن خیرین مسکن‌ساز، اداره‌کل راه و شهرسازی و اداره‌کل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو