مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر جهاد کشاورزی هریس:

۲۰ هزار مترمربع از اراضی تغییر کاربری یافته هریس آزادسازی شد

عصر ساختمان- مدیر جهاد کشاورزی هریس از اعاده به حالت اولیه پنج مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی بخش خواجه این شهرستان و آزادسازی ۲۰ هزار مترمربع از اراضی باغی و کشاورزی خبر داد.

۲۰ هزار مترمربع از اراضی تغییر کاربری یافته هریس آزادسازی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، فیروز طلوع‌حیات اظهار داشت: قلع‌وقمع پنج مورد تغییر کاربری‌های غیرمجاز بخش خواجه به مساحت سطح اشغال (دیوار و ساختمان) یک هزار مترمربع و آزادسازی اراضی باغی و کشاورزی به مساحت 20 هزار مترمربع در بخش خواجه، از اراضی کشاورزی و باغی روستای گمند با اجرای احکام صادره از مراجع قضایی مبنی بر قلع‌وقمع تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی انجام شد.

    وی ادامه داد: در خصوص حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی این مدیریت جهت تحقق اهداف مذکور، پرونده‌های تغییر کاربری‌های غیرمجاز را پس از تشکیل و تکمیل به دادگستری این شهرستان ارسال و پس از دستور قضایی مبنی بر اعمال ماده سه و تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور نمایندگان مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده دادستانی و نیروهای ویژه انتظامی موارد مذکور طبق احکام قضایی تخریب می‌شود.

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هریس با تأکید بر اینکه هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی جرم بوده و طبق قانون با تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی زراعی و باغی برخورد خواهد شد، گفت: پیشگیری با آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و جلوگیری به‌موقع از ساخت‌وساز غیرمجاز یکی از اولویت‌های جهاد کشاورزی است.

    طلوع‌حیات از عموم مردم خواست در راستای حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی با مدیریت جهاد کشاورزی همکاری و بدون اخذ مجوز از هرگونه تغییر کاربری خودداری کرده و در صورت مشاهده مراتب را به جهاد کشاورزی و یا به سامانه 131 اعلام کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار