مدیران خودروعصر اعتبار

بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در قزوین نیازمند احداث مجدد هستند

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: ۲۵۶ واحد مسکونی روستایی و ۱۲۰ واحد شهری بر اثر در حادثه سیل اخیر در استان قزوین نیاز به تعمیر داشته و همچنین یک هزار و ۵۲۰ واحد مسکونی روستایی و ۵۰ واحد شهری نیز باید دوباره احداث شوند.

بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در قزوین نیازمند احداث مجدد هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، اصغر گونجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان قزوین اظهار داشت: اعتبار لازم به منظور بازسازی و احداث 225 واحد مسکونی شامل 25 شهری و 200 روستایی در سطح استان اختصاص یافته و بدین منظور واحدهای مسکن روستایی 400 میلیون ریال تسهیلات بانکی به همراه 100 میلیون ریال وام بلاعوض و واحدهای مسکونی شهری 500 میلیون ریال تسهیلات کم بهره به همراه 120 میلیون ریال وام بلاعوض دریافت می‌کنند.

    وی بیان کرد: 256 واحد مسکونی روستایی و 120 واحد شهری بر اثر در حادثه سیل اخیر در استان قزوین نیاز به تعمیر داشته و همچنین یک هزار و 520 واحد مسکونی روستایی و 50 واحد شهری نیز باید دوباره احداث شوند.

    مدیرکل بنیاد مسکن قزوبن تاکید کرد: 150 میلیون ریال تسهیلات بانکی و همچنین سقف 50 میلیون ریال بلاعوض نیز به هر واحد از 100 واحد مسکونی شهری و روستایی اعلام شده به منطور تعمیر ارائه می‌شود.وی افزود: 300 پرونده واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل برای دریافت تسهیلات تا به امروز کامل شده و با تکمیل نقشه‌های احداثی دیگر واحدها نیز در نوبت انتظار دریافت تسهیلات قرار می‌گیرند که در این میان خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در اولویت دریافت تسهیلات هستند در صورتی که پرونده‌های مربوطه از سوی انها تکمیل شود.

    گونجی گفت: ارائه تسهیلات بازسازی و تعمیر به واحدهای مسکونی آسیب‌دیده ناشی از سیل توسط بانک تجارت آغاز شده و متقضایان منتظر اعلام امادگی دیگر بانک‌های عامل باشند چرا که بانک مرکزی تسهیلات اختصاصی به مراکز استان‌ها ابلاغ شده است.

    وی ادامه داد: کارشناسان بنیاد میکن پس از سیل اخیر در فروردین ماه نسبت به شناسایی و بررسی واحدهای آسیب دیده شهری و روستایی اقدام کرده تا آمار واحدهای نیازمند بازسازی و تعمیر مشخص شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار