مدیران خودروعصر اعتبار

توسط گروه سرمایه گذاری مسکن تعریف شد

پروژه جدید مسکونی میان درآمدی

عصر ساختمان- در شانزدهمین جلسه کمیته معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، طرح‌ پیشنهادی اجرای پروژه مسکن رضوان بررسی شد.

پروژه جدید مسکونی میان درآمدی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، بانک مسکن همسو با سیاست های دولت و وزارت راه و شهرسازی، در راستای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا در حوزه های اجرای پروژه های مسکونی میان درآمدی سیاست گذاری می کند و در همین راستا بسته رونق بخش مسکن را نیز کلید زده است.
    شرکت های تابعه بانک مسکن نیز با همین رویکرد در این راستا اولویت اجرای پروژه های خود را بر ساخت پروژه های مسکونی میان درآمدی قرار دارند.
    شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از شرکت های توسعه گر زیر مجموعه بانک نیز در همین راستا پیش از اجرای پروژه ها و به منظور کاهش ریسک اجرا و حرکت در جهت کیفی سازی پروژه ها، پیش از ورود به ساخت در کمیته معماری شرکت طرح های پیشنهادی را بررسی می کند و در صورت تصویب و تایید فنی و توجیه اقتصادی، نسبت به اجرای پروژه ها اقدام می کند.
    در همین زمینه در جلسه کمیته معماری گروه سرمایه گذاری مسکن از شرکت های زیر مجموعه بانک مسکن، که برای بررسی طرح‌ پیشنهادی از شرکت‌ سرمایه‌گذاری مسکن الوند تشکیل شد، طرح‌ پیشنهادی پروژه رضوان قم مورد بررسی قرار گرفت.
    بر اساس این گزارش، جلسه کمیته معماری گروه سرمایه گذاری مسکن برای بررسی پروژه مسکونی رضوان قم با حضور ظهیری مدیر عامل، مروج معاون توسعه فناوری و ساخت و چند تن از کارشناسان معماری برگزار شد.
    در این جلسه پس از ارایه توضیحات تکمیلی طرح پیشنهادی توسط مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند و طراح پروژه و بررسی کارشناسی اعضای کمیته، مقرر شد با توجه به نظرات شهرداری قم به عنوان شریک پروژه، مبنی بر اصلاح حجم و تراکم طرح فوق، پس از اعمال نظرات شریک و نقطه نظرات اعضای کمیته، طرح پیشنهادی در جلسه بعدی کمیته مورد ارزیابی قرار گیرد.
    پروژه مسکونی تجاری رضوان در شهر قم با زیربنای کل حدود 24 هزار متر مربع در زمینی به مساحت حدود 3580متر مربع در 18 طبقه مسکونی و یک طبقه تجاری و 3 طبقه پارکینگ با ظرفیت ساخت حدود از 208 واحد مسکونی به صورت مشارکتی با شهرداری قم احداث خواهد شد.
    این پروژه که در یکی از مناطق میان درآمدی شهر قم واقع شده است، با بهره‌گیری از طراحی به روز و مناسب، می‌تواند به یکی از پروژه‌های خاص و پر تقاضای منطقه تبدیل شود.
    در پروژه های مشارکتی ساخت و ساز با شهرداری ها در شهرهای مختلف کشور ، معمولاً شهرداری از محل زمین و هزینه های صدور جواز ساختمانی با طرف دیگر پروژه شریک می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار