مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده کرج:

اعتبار درنظر گرفته شده برای مسکن مهر کافی نیست

عصر ساختمان- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم البرز از اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر مشخص نیست.

اعتبار درنظر گرفته شده برای مسکن مهر کافی نیست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، محمدجواد کولیوند اظهار کرد: تکمیل نشدن به موقع طرح‌های مسکن مهر در البرز به معضلی بزرگ تبدیل شده است.

    او ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع و درخواست‌های مکرر مردم برای تحویل مسکن مهر به متقاضیان بنا بر تعهدات دولت، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مسوول و مجری تکمیل طرح شده است.

    کولیوند خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس با پیگیری‌های مستمر دولت را موظف به انجام اقداماتی برای تکمیل طرح در اسرع وقت کرده‌اند.

    این نماینده مجلس گفت: از این رو معاون اول رییس‌جمهور در مرحله اول 10 هزار میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داد اما سهم البرز تاکنون مشخص نشده است.

    وی توضیح داد: با توجه به مشکلات و کاستی‌های پروژه‌های مسکن مهر به نظر می‌رسد 10 هزار میلیارد در نظر گرفته شده جهت تکمیل این طرح‌ها کافی نباشد.

    نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت مسکن مهر برای مردم باید اعتبار بیش‌تری برای ساماندهی این طرح‌ها در نظرگرفته شود.

    کولیوند با اشاره به وضعیت پروژه‌های مسکن مهر البرز گفت: در مسکن مهر ماهدشت، شهر ابریشم، شهر جدید هشتگرد، اشتهارد و نظرآباد معضلات فراوانی به چشم می‌خورد و از نظر زیرساخت‌ها نیز کاستی‌های محسوسی وجود دارد.

    وی اظهار کرد: این مشکلات در شورای اداری استان مطرح شده و بنا است معاون عمرانی استاندار این موضوع را به جد پیگیری کند.

    نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مسکن مهر معضل بزرگی است و تا دولت سهم خود را پرداخت نکند نمی‌توان به حل آن امیدوار بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو