مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل بنیاد مسکن سمنان:

ساخت ۱۲۰۰ خانه آسیب دیده از سیل در استان سمنان آغاز شد

عصر ساختمان- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: عملیات اجرایی ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی در سیلاب سال جاری در این استان آغاز شد.

ساخت ۱۲۰۰ خانه آسیب دیده از سیل در استان سمنان آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، علیرضا فلاحی در آئین کلنگ زنی و آغاز ساخت یک هزار و 200 واحد مسکونی استان سمنان در بخشداری امیرآباد دامغان، گفت: بارش شدید باران، جریان سیلاب و رانش زمین از ابتدای امسال تا کنون به بیش از سه هزار واحد مسکونی شهری و روستایی این استان خسارت زد.
    وی افزود: هم اکنون با تخصیص اعتبار لازم، عملیات ساخت یک هزار و 200 واحد مسکونی در استان سمنان با حضور حمیدرضا سهرابی مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور آغاز شد.
    فلاحی ادامه داد: آغاز عملیات ساخت این تعداد واحد مسکونی به صورت همزمان در روستای تویه از توابع بخش امیرآباد دامغان اجرا شد.
    وی اظهار داشت: تعداد 33 واحد مسکونی در شهر دامغان ساخته می‌شود که از این تعداد، سه واحد مسکونی در روستای تویه دامغان قرار دارد.
    فلاحی اضافه کرد: در این طرح، ارائه زمین مسکونی با توجه به درخواست متقاضیان است و در این راستا به هر متقاضی روستایی 400 میلیون ریال تسهیلات چهار درصد و 100 میلیون ریال به صورت بدون پرداخت ارائه می‌شود.
    وی خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات ارائه شده به واحدهای شهری استان سمنان به هر متقاضی 500 میلیون ریال تسهیلات و 120 میلیون ریال به صورت بدون بازپرداخت است.

    فلاحی عنوان کرد: 15 شهر و 170 روستا در استان سمنان بر اثر وقوع سیلاب در سال جاری دچار آسیب و خسارت شدند.
    مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان گفت: بیشترین خسارت وارده در این استان مربوط به روستای حسین آباد کالپوش شهرستان میامی است که 329 واحد تخریبی و 330 واحد نیاز به مرمت و بازسازی دارند.
    به گزارش ایرنا، وقوع سیل طی روزهای ابتدایی سال 98 در استان سمنان یک کشته برجا گذاشت و خسارت‌های مالی زیادی به خانه‌های مسکونی و زیرساخت استان وارد کرده است.
    در استان سمنان 400 روستا وجود دارد که بیش از 284 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو