مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل:

خیرین اردبیل سالانه ۸۰ کلاس درس احداث می‌کنند

عصر ساختمان- سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: خیرین نام آشنا و نیک‌اندیش اردبیلی سالانه ۸۰ کلاس درس را احداث، تکمیل و تجهیز کرده و تحویل آموزش و پرورش می‌دهند.

خیرین اردبیل سالانه ۸۰ کلاس درس احداث می‌کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، دولت لطفی صبح امروز در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که در هتل کوثر شورابیل اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای هجدهمین بار خیرین مدرسه‌ساز و واقفان حقیقی عرصه علم، ادب و دانش گرد هم آمدند تا از مناطق مختلف کشور به امر مدرسه‌سازی همتی دوباره کرده و در مسیر گسترش عدالت فضای آموزشی گامی جدی بردارند.

    وی گفت: از اول اردیبهشت ماه برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را در نقاط مختلف استان و شهرستان‌ها شاهد بودیم به طوری که امروز آیین اختتامیه این جشنواره در مجتمع کوثر با حضور خیرین و مقامات کشوری و استانی و چهره‌های سرشناسی همچون سجاد انوشیروانی برگزار می‌شود.

    سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: خیرین نام آشنا و نیک‌اندیش اردبیلی سالانه 80 کلاس درس را احداث، تکمیل و تجهیز کرده و تحویل آموزش و پرورش می‌دهند.

    لطفی بیان کرد: توسط خیرین نیک‌اندیش در استان 350 مدرسه در مناطق و نواحی مختلف آموزش و پرورش احداث و تحویل آموزش و پرورش شده و این حرکت و کاروان عظیم نیکوکاری همچنان در حال جریان و تداوم است.

    این مسئول با بیان اینکه سالانه خیرین در استان اردبیل 20 مدرسه را در قالب 80 کلاس درس احداث و تحویل آموزش و پرورش می‌دهند ادامه داد: ساخت 29 مدرسه با 145 کلاس درس در حال اجرا است و تا پایان امسال شاهد تکمیل و تحویل این واحدهای آموزشی خواهیم بود.

    سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با یادآوری اینکه خیرین مدرسه‌ساز بازوان توانمند آموزش و پرورش در تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی محسوب می‌شوند، گفت: ما خوشحال هستیم که با برگزاری جشنواره خیرین جلوه‌های دیگری از احسان و نیکوکاری این انسان‌های بزرگ را به تماشا نشستیم و امروز درصدد تجلیل از آنها هستیم.

    لطفی عنوان کرد: امیدواریم با این حرکت بتوانیم قطره‌ای از دریای بی‌کران عواطف و احساسات خیرین را به مردم منتقل کنیم و به سهم خود در پراکندن عطر خوش معنویت، اخلاص، گذشت و ایثار در جامعه نقشمان را انجام دهیم.

    وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: خیرین نیک‌اندیش مدرسه‌ساز به درستی و با احساس مسئولیت نیاز تعلیم و تربیت را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و این امر مبارک را آغاز عزتمندی و سربلندی پایه‌های علمی کشورمان تشخصی داده و ثروت، تلاش و مجاهدت خود را به این سرچشمه زاینده نثار کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی