مدیران خودروعصر اعتبار

در جلسه شورای اداری شهرستان شفت مطرح شد؛

۷۰ واحد مسکن مددجویی تا پایان شهریور ماه تحویل داده می شود

عصر ساختمان- فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به فعالیت های سپاه این شهرستان در زمینه محرومیت زدایی از ساخت و تحویل ۷۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد با همکاری این نهاد تاپایان شهریور ماه خبر داد.

۷۰ واحد مسکن مددجویی تا پایان شهریور ماه تحویل داده می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، سرهنگ شهرام قاسمی در جلسه شورای اداری شهرستان شفت که عصر چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران همیشه در کنار دولت ها برای رشد و توسعه و تحقق شعار سال است.

    وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با توجه به نیاز سنجی از جامعه اسلامی شعار سال را اعلام می کنند، افزود: مسئولان نظام مقدس اسلامی باید بدانند شعارهای اعلام شده فقط جنبه تزیین نداشته و باید برای تحقق آن نهایت تلاش انجام شود.

    فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: ایشان فرمودند که باید شعار سال را به صورت یک گفتمان عمومی ارائه دهیم.

    وی با بیان اینکه برای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نیاز به فراهم کردن زیر ساخت های فکری و عملی و نظری در جامعه است، تصریح کرد: سپاه پاسداران نیز در تحقق این شعار نهایت تلاش خود را خواهد کرد.

    قاسمی اظهار کرد: در شهرستان شفت نیز تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت عظیم بسیج در راستای تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی گام برداشته شود.

    وی به پرداخت دو میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال به متقاضیان اشاره و خاطرنشان کرد: در بحث محرومیت زدایی نیز گام های خوبی توسط سپاه ناحیه برداشته شده است.

    فرمانده سپاه ناحیه شفت آغاز ساخت 70 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) را ازجمله این گام ها عنوان کرد و گفت: این پروژه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شفت انجام می شود.

    وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت های انجام شده امیدواریم فاز اول این پروژه تاپایان شهریورماه سال جاری تکمیل و تحویل مددجویان شود.

    اجرای طرح ساماندهی 250 خانه مسافر در شهرستان شفت

    رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شفت در ادامه جلسه با اشاره به برخی از فعالیت این سازمان، اظهار کرد: دو هزار و 500 اثر تاریخی در استان شناسایی شده که از این تعداد یک هزار اثر در فهرست ملی ثبت شده است.

    محمدرضا امیری نژاد با بیان اینکه شهرستان شفت در رده آخر آثار تاریخی در استان قرار دارد، افزود: شفت با 35 اثر شناسایی شده از این نظر در فقر آثار دارد.

    وی به بحث جرایم در حوزه میراث فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته 11 مورد تجاوز، حفاری غیرمجاز، حمل و نگهداری اشیاء عتیقه و معامله رخ داده که با همکاری نیروی انتظامی 16 نفر دستگیر و از آنها 15 قلم شی عتیقه کشف شده است.

    رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شفت با بیان اینکه 500 هنرمند صنایع دستی در این شهرستان شناسایی شده است، افزود: آموزش، پرداخت تسهیلات، بیمه و بازاریابی و فروش چهار نوع خدماتی است که این نهاد به هنرمندان ارائه می دهد.

    وی در ادامه به 250 خانه مسافر شناسایی شده در مناطق گردشگری شهرستان شفت اشاره و یادآور شد: به رغم مقاومت برخی از مالکان تاکنون بیش از 10 درصد از این خانه مسافرها ساماندهی شده و باقی نیز در لیست قرار دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو