مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور رئیس شورای شهر؛

شهردار مشهد از مناطق سیل زده کلات بازدید کرد

عصر ساختمان- در پی بارش های اخیر وبا هدف بررسی چگونگی کمک مدیریت شهری مشهد به سیل زدگان کلات شهردار مشهد از مناطق سیل زده کلات بازدید کرد.

شهردار مشهد از مناطق سیل زده کلات بازدید کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، با همراهی رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی و جمعی از مدیران شهری محمد رضا کلائی شهردار مشهد با حضور در شهرستان کلات از مناطق سیل زده این شهرستان بازدید کرد.

    شهردار مشهد در حاشیه این بازدید گفت : با توجه به بارش های اخیر و اتفاقاتی که در شهرستان کلات اتفاق افتاده بود وظیفه داشتیم تا بیاییم و ببینیم مدیریت شهری مشهد چه کمکی همانند کمکهایی که مدیریت شهری مشهد به استانهای سیل زده سایر نقاط کشور کرده است می تواند به این شهرستان داشته باشد لذا برای بررسی این موضوع به همراه جمعی از اعضای شورای شهر در شهرستان کلات حضور پیدا کرده ایم.

    همچنین محمد رضا حیدری ،رئیس شورای شهر مشهد نیز در حاشیه این بازدید اظهارکرد: هدف بازدید از شهرستان کلات به همراه شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر ارزیابی اولیه از خسارت هایی که سیل در این شهرستان به دنبال داشته است.

    وی اضافه کرد: موارد ی را که در این بازدید توسط فرماندار و شهردار کلات مطرح شد بررسی کنیم تا ببینیم درحد توان و چهارچوب قانونی و بنا به محدودیت هایی که در محدوده جغرافیای وجود دارد چه کمک هایی را می توانیم به این شهرستان داشته باشیم.

    وی افزود: معتقدیم مشکلات موجود در شهرستان کلات باید بصورت ریشه ای حل شود که نقش دولت،مجلس ودستگاه هایی که در امور زیربنایی کار می کنند باید چاره ای برای کنترل سیلابها در بالادست شهرستان کلات بیندیشند و ما نیزآنچه را که مقدور است برای کوتاه مدت درنظر خواهیم گرفت.

    در ادامه این بازدید ناصری ،فرماندار کلات نیز ضمن تشکر از حضورمحمد رضا کلائی شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر و دغدغه‌مندی مدیریت شهری مشهد بخاطر سیل اخیر، اظهارکرد: این بازدید مایه قوت قلب ماست زیرا شورای شهر و شهرداری مشهد در سخت‌ترین شرایط به یاری شهرستان کلات شتافتند، و مردم قدرشناس ما هیچگاه این حمایت‌ها را فراموش نخواهند کرد.

    حدود 53 واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند که 17 واحد آن غیرقابل استفاده هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار