مدیران خودروعصر اعتبار

روند آهسته بازسازی مناطق سیل‌زده استان گلستان؛

۱۸هزار واحد مسکونی نیازمند بازسازی است

عصر ساختمان- نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس گفت: بر اساس آمارها از ۱۸هزار واحد مسکونی تخریب شده در استان گلستان، تنها تعداد محدودی بازسازی شده و روند بهسازی و نوسازی مساکن بسیار آهسته است.

۱۸هزار واحد مسکونی نیازمند بازسازی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، شهرام غراوی عضو کمیسیون عمران مجلس  با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان گلستان، گفت: وضعیت مناطق سیل زده استان اصلا راضی کننده نیست و روند بهسازی و بازسازی مساکن و زیرساخت های آسیب دیده بسیار کند و آهسته صورت می گیرد.
    سیل

    فرآیند کند و آهسته بازسازی 18 هزار واحد مسکونی تخریب شده در استان گلستان

    نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آمارها از 18 هزار واحد مسکونی تخریب شده در استان گلستان، تنها تعداد محدودی بازسازی شده و روند بهسازی و نوسازی مساکن بسیار آهسته است.

    توسعه مناطق سیل زده استان گلستان و تخصیص اعتبارات نیازمند عزم جدی دولت است

    وی ادامه داد: در شرایط کنونی توسعه مناطق سیل زده استان گلستان و تخصیص اعتبارات نیازمند عزم جدی دولت است، یکی از مسائل مهم در این رابطه، ارائه تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان برای نوسازی مساکن آسیب دیده است.

    سیل زدگان گلستان نباید به دست فراموشی سپرده شوند

    مردم سیل زده استان گلستان نباید فراموش شوند  و در این راستا رئیس مجلس بر ضرورت پیگیری مشکلات و حل مسائل سیل زدگان تأکید کرد، از این رو دولت باید تمهیدات ویژه ای را برای رفع مشکلات بیاندیشد

    غراوی تصریح کرد: مردم سیل زده استان گلستان نباید فراموش شوند  و در این راستا رئیس مجلس بر ضرورت پیگیری مشکلات و حل مسائل سیل زدگان تأکید کرد، از این رو دولت باید تمهیدات ویژه ای را برای رفع مشکلات بیاندیشد.

    دولت باید تیم ویژه ای را برای پیگیری مسائل مناطق سیل زده استان گلستان تشکیل دهد

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: به نظر من دولت باید تیم ویژه ای را برای پیگیری مسائل مناطق سیل زده استان گلستان و دلجویی از مردم سیل زده تشکیل دهد و این موضوع در اولویت قرار دارد.

    وی گفت: سیل استان گلستان معطوف به مناطقی مانند گمیشان و آق قلا نبوده و تمام استان درگیر معضل سیل بوده است، حتی در شهرستان مینودشت در اثر وقوع رانش چندین روستا تخریب شده است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: قطعا دولت باید عزم جدی تری برای حمایت از مردم سیل زده استان گلستان داشته باشد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار