مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل

۳۷۰۰ واحد از پروژه مسکن مهر اردبیل تکمیل نشده است

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل سایت مسکن مهر ۶ شهرستان استان اردبیل خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۷۰۰ واحد از سایت مسکن مهر اردبیل باقی مانده است که قصد داریم هرچه سریع‌تر آن را نیز به متقاضیان تحویل دهیم.

۳۷۰۰ واحد از پروژه مسکن مهر اردبیل تکمیل نشده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، خلیل محبت‌خواه صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت سایت مسکن مهر استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه سایت مسکن مهر اردبیل درحال حاضر دارای وضعیت مطلوبی است و از مجموع 41 هزار و 475 واحد مسکن مهر دارای قرارداد، تاکنون 36 هزار و 285 واحد را به متقاضیان تحویل داده‌ایم.

    وی تصریح کرد: هم‌اکنون نازک‌کاری تعداد 39 هزار و 528 واحد، فروش اقساطی 33 هزار و 377 واحد، صدور پایان کار 38 هزار و 376 واحد و صدور سند اعیانی 36 هزار و 326 واحد مسکن مهر انجام شده است.

    محبت‌خواه با تأکید بر اینکه تمامی اهداف و برنامه‌های سال 94 در طرح مسکن مهر در این استان محقق شده است، گفت: با توجه به سیاست موجود در اتمام پروژه‌های مسکن مهر در کشور سعی داریم پرونده این طرح را تا 6 ماه اول سال 95 ببندیم و البته پروژه یک هزار و 200 واحدی سه جانبه‌ای که هم‌اکنون در حال پیمودن مراحل قضایی خود است از این زمان مستثنی است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درصد پیشرفت افتتاح واحدهای مسکن مهر در استان را 92 درصد برشمرد و بیان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پروژه 95 درصد گزارش شده که در بخش خدمات روبنایی و زیربنایی نیز به خوبی در این سایت‌ها عمل شده است.

    وی از تکمیل واحدهای مسکن مهر 6 شهر از 10 شهرستان استان خبر داد و افزود: در مجموع 3 هزار و 700 واحد از سایت مسکن مهر اردبیل باقی مانده است که قصد داریم هرچه سریع‌تر آن را نیز به متقاضیان تحویل دهیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی