مدیران خودروعصر اعتبار

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

تاکید رئیس جمهور بر اتمام مسکن مهر تا پایان امسال

عصر ساختمان- قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در پروژه‌های مسکن مهر گفت: رئیس جمهور بر تکمیل مسکن‌های مهر کشور تا پایان امسال تاکید دارد.

تاکید رئیس جمهور بر اتمام مسکن مهر تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، از مجموع دو میلیون و200 هزار مسکن مهر شهری یک میلیون و800 هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده، 200 هزار واحد آماده تحویل و 200 هزار واحد باقی مانده هم تا پایان امسال تکمیل می‌شود. تا کنون در پنج استان، جشن اتمام مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر انجام شده و دولت وعده داده تا پایان سال پرونده مسکن مهر در کل کشور، بجز واحدهایی که دارای معارض هستند را ببندد.

    در روزهای اخیر، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر در سفر به کرمان و بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر این استان از تاکید رئیس جمهور بر تکمیل مسکن‌های مهر کشور تا پایان امسال خبر داد. وی بر همکاری دستگاه‌های مسئول در به سامان رساندن مسکن مهر و انجام خدمات زیربنایی و روبنایی در زمان مقرر و به صورت مناسب تاکید کرد.

    سرعت‌دهی به خدمات و زیرساخت‌ها

    بیشترین تعداد واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر در شهرهای پردیس، پرند و هشتگرد قرار دارد که طبق گزارش‌های میدانی، روند ایجاد خدمات زیربنایی و روبنایی این سایت‌ها سرعت گرفته است. از 10 بهمن ماه سال گذشته در پردیس دو قرارداد بزرگ به ارزش 1,400 میلیارد تومان برای ایجاد خدمات و زیرساخت‌ها از جمله مترو و راه‌های دسترسی به امضا رسید.

    هم‌چنین از 85 هزار واحد مسکن مهر این شهر گفته می‌شود تا کنون بیش از 35 هزار مورد افتتاح و سایر واحدها تا پایان سال تکمیل می‌شود.

    در پرند هم طی مراسمی در روز چهارم اردیبهشت ماه 1398 که 5000 واحد مسکن مهر و همچنین پروژه‌های آماده‌سازی و محوطه‌سازی افتتاح و برخی دیگر از پروژه‌ها کلنگ‌زنی شد، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت که از 96 هزار واحد مسکن مهر پرند، 74 هزار واحد بهره‌برداری شده است.

    در هشتگرد هم از ابتدا در سال 1386 حدود 49 هزار واحد مسکن مهر تعیین شده بود که به دلیل عدم تقاضا به 39 هزار کاهش پیدا کرد. از این تعداد 17 هزار مورد تحویل شده و 6 هزار واحد نیز به پایان رسیده که در مرحله رفع نقص قرار دارد. به گفته داوود صفدری، مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد، مترو این شهر و هم‌چنین پروژه مسکن مهر تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار