مدیران خودروعصر اعتبار

توضیحات حناچی در ارتباط با انتصاب مناف هاشمی به عنوان مشاور شهردار

عصر ساختمان- شهردار تهران در ارتباط با انتصاب سیدمناف هاشمی به عنوان مشاور در شهرداری تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات حناچی در ارتباط با انتصاب مناف هاشمی به عنوان مشاور شهردار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، پیروز حناچی در حاشیه مراسم افتتاح چهارده پروژه شهری در منطقه 17 که عصر امروز با حضور امیرمحسنی شهردار منطقه 17 برگزار شد، اظهار کرد: امروز چهارده پروژه در این منطقه در بخش‌های مختلف از جمله حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و ترافیکی به بهره‌برداری رسید.

    وی تصریح کرد: بزرگترین پروژه در منطقه مسیر قطار تهران - تبریز است که در واقع منطقه 17 را به منطقه 18 وصل می‌کند، که البته مدیریت شهری مسابقه‌ای را در ارتباط با طرح مسیر تهران تبریز برگزار کرده است که نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

    شهردار تهران تصریح کرد: از پروژه‌هایی که امروز در منطقه 17 به بهره‌برداری رسید می‌توان به افتتاح و بهره‌برداری از استخر بانون، سالن ورزشی و چندین پروژه ترافیکی اشاره کرد و تلاش ما بر این است که با ارائه خدمات مناسب فاصله شمال و جنوب را در پایتخت کم کنیم.

    حناچی در ادامه در پاسخ به این پرسش که تکلیف شکایت پلیس راهور از شهرداری تهران در ارتباط با اخذ عوارض از محدود زوج و فرد در سال گذشته به کجا رسید، گفت: در این زمینه در حال پیگیری هستیم و به زودی پاسخ خواهیم داد.

    وی افزود: پروژه‌هایی که امروز در منطقه 17 به بهره‌برداری رسید تماماً از پروژه‌های مشارکتی در منطقه بودند و با توجه به وضعیت اقتصادی شهرداری تهران، ما به دنبال روش‌های مشارکتی و BOT هستیم و در واقع بنا داریم منابع جدید و مورد نیاز را از این طریق تامین کنیم.

    شهردار تهران سپس در ارتباط با وضعیت کرایه‌های حمل و نقل در شهر تهران، گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران کریاه‌های تاکسی 23 درصد و کرایه‌های اتوبوس و مترو 20 درصد در سال جاری افزایش یافته است.

    حناچی همچنین در ارتباط با انتصاب سید مناف هاشمی استاندار سابق گلستان به عنوان مشاور خود در شهردار تهران، خاطر نشان کرد: وی کارمند شهرداری بوده و از مدیرانی است که تجربه خوبی را در حوزه شهری دارد و ما نیز از این تجربه استفاده خواهیم کرد. علاوه بر این که مناف هاشمی در شهرداری‌های کشور در ارتباط با مالیات بر ارزش افزوده تلاش‌های بسیاری را داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار