مدیران خودروعصر اعتبار

پیش بینی سود برای بزرگترین فولادساز آلمان همزمان با جنگ در میدان اشباع جهانی

عصر ساختمان:تیسن کروپ (Thyssenkrupp AG)، بزرگترین فولادساز آلمانی پیش بینی خود را برای کسب سود کاهش داد و علت آن را دست و پنجه نرم کردن صنعت با اشباع بوجود آمده از رکورد صادرات فولاد توسط چینی ها اعلام کرد.

پیش بینی سود برای بزرگترین فولادساز آلمان همزمان با جنگ در میدان اشباع جهانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از اطلس معدن، درآمد کل سال این شرکت 1.4 میلیارد یورو (1.6 میلیارد دلار) خواهد بود. در مقایسه با سال قبل پیش بینی این شرکت برای سود 1.6 تا 1.9 میلیارد یورو بود. درآمد کسب شده پیش از کسر مالیات و بهره در طول سه ماه منتهی به 31 مارچ 20 درصد نسبت به سال قبل سقوط کرد و به 326 میلیون یورو رسید.
    مدیر ارشد اجرایی این شرکت که در سال 2011 در پی یک رسوایی رشوه خواری نقش داشت و گسترش این شرکت را در آمریکا با شکست مواجه کرد، هدف دارد تا این شرکت را به یک گروه صنعتی متنوع تر تبدیل کند. او قصد دارد تا کسری مالی سالانه شرکت را تنظیم کند که در این خصوص تقریبا نیمی از سود سالیانه را از طریق واحد ساخت و تولید آسانسور بدست خواهد آورد تا از این طریق 2 میلیارد یورو را به سرمایه خود اضافه کرده و به کاهش بدهی های تیسن کروپ کمک کرده و با پرداخت سود سهام، درجه سرمایه گذاری رتبه اعتباری شرکت را مجددا بدست آورد.
    تولید کنندگان همچنین بوسیله فولادسازان چینی ضربه خورده اند که در حال تضعیف قیمت های فولاد اروپایی و آمریکایی هستند.
    به گزارش اطلس معدن به نقل از تحلیل گران مستقل در آلمان، این هشدار در میزان سود دهی با وجود اینکه قیمت های فولاد از اواسط ماه فوریه به طور با اهمیتی بهبود یافته اند کمی تعجب آور است.
    درآمد خالص این شرکت در دومین فصل مالی 27 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 61 میلیون یورو رسیده است در حالیکه فروش این شرکت 10 درصد کاهش یافته است.
    عملکرد کلی این گروه همچنان تحت الشعاع شرایط بسیار سخت در بازار مواد قرار دارد و به گفته مدیران این شرکت با وجود آنکه هم اکنون در قیمت های مواد شاهد رشد هستیم، این روند دیرتر از آنچه که ما انتظار داریم و با تاخیر زمانی در ارقام ما خود را نشان خواهند داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار