مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

بیش از ۵ هزار واحد مسکن مهر در استان گلستان تحویل متقاضیان می‌شود

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: باقی مانده تعهدات اداره کل راه و شهرسازی شامل ۹ هزار و ۳۹۲ واحد می‌شود که عملیات احداث ۵ هزار و ۵۰ واحد تا پایان سال ۹۵ به پایان می‌رسد و تحویل متقاضیان می‌شود.

بیش از ۵ هزار واحد مسکن مهر در استان گلستان تحویل متقاضیان می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک قدم در نخستین نشست شورای مسکن استان در سال 95 با اشاره به آمار تعهد شده استان برای ساخت واحدهای مسکن مهر اظهار داشت: در استان گلستان ساخت 52 هزار و 244 واحد مسکن مهر تعهد شده بود که با تحویل 42 هزار و 852 واحد تا پایان سال 94 فقط 18 درصد از این تعهدات باقی مانده است.

    وی افزود: 4 هزار و 114 واحد مسکن مهر دیگر فاقد متقاضی و یا متوقف شده هستند که بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در دست بررسی و تعیین تکلیف است.

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از جمله اقدامات برای تعیین تکلیف واحدهای فاقد متقاضی که پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد دارند برگزاری 2 مرحله فراخوان واگذاری برای ثبت‌نام از واجدان شرایط اعلام کرد.

    وی افزود: برای سهولت ثبت‌نام متقاضیان جدید 2 شرط از 5 شرط قبلی از جمله فرم جیم سبز و متاهل یا سرپرست خانوار بودن متقاضی ملاک عمل خواهد بود.

    مبارک قدم یکی از راهکارهای حل مشکلات پروژه‌های متوقف مانده با پیشرفت فیزیکی کمتر از 30 درصد را تبدیل آنان از 99 ساله به خودمالکی و واگذاری عرصه به صورت نقد و اقساط به ویژه به انبوه‌سازان و پرداخت تسهیلات کم بازده تا سقف تعیین شده در پروژه‌های مسکن مهر اعلام کرد.

    وی اظهار کرد: بیش از 42 هزار نفر نیز به صورت فروش اقساطی از واحدهای مسکن مهر استان بهره‌مند شده‌اند که میزان مشارکت بالایی را در استان رقم زده است.

    در ادامه جلسه پیشرفت فیزیکی سایت‌های مسکن مهر سراسر استان، رفع مشکلات برق رسانی سایت های مسکن مهر آق قلا، علی آباد کتول، راه آهن بندر ترکمن و شهریار گرگان و صدور پایان‌کار شهرداری برای بخشی از سایت مسکن مهر سعدآباد و تصمیم‌گیری برای پروژه 251 واحدی مراوه‌تپه و سایت مسکن مهر ازدار تپه آزادشهر بررسی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی