مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

۱۳۶۰۰ واحد مسکونی در لرستان بازسازی می‌شود

عصر ساختمان- رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از اجرای طرح جهاد همبستگی در مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: ۱۳۶۰۰ واحد مسکونی در مناطیق سیل‌زده لرستان احداث و بازسازی می‌شود.

۱۳۶۰۰ واحد مسکونی در لرستان بازسازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سردار غلامحسین غیب پرور عصر امروز در حاشیه بازدید از روستای سیل‌زده دمرود پل‌دختر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همیاری و کمک همه ایرانیان و مردم معتقد به انقلاب اسلامی و دوستدار مردم تشکر می‌کنم، مردم همت بزرگی کردند.

    وی افزود: ما امروز وارد استان لرستان شدیم که هم خدا قوتی بگوییم به عزیزانی که در این مدت تلاش کردند و زحمت کشیدند و هم‌عرض سلام داشته باشیم خدمت مردم خوب، متدین و انقلابی استان لرستان، کارها خیلی خوب پیش رفته و ما ممنون مرم هستیم و قبل از آن شاکر خداوند متعال هستیم.

    رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مورد طرح جهاد همبستگی عنوان کرد: این طرح را در حدود 10 روز گذشته در استان گلستان در آق‌قلا طرح کردیم، آحاد مردم نجیب و خوب ما که در هر مشکلی به میدان می‌آیند و کمک می‌کنند آن همدلی خود را نشان می‌دهند اینبار نیز همه می‌بایست به میدان بیایند.

    وی بیان کرد: در این قضیه حتماً می‌بایست هماهنگ با دولت عمل می‌کردیم و هماهنگی‌ها شده است تااندازه‌ای، امشب با تابش رئیس بنیاد مسکن در خرم‌آباد جلسه داریم که سازوکار این را مشخص کند.

    سردار غیب پرور تصریح کرد: این طرح عبارت از همین مطلب است که مردم هر محل با محوریت مسجد یک‌خانه را عهده‌دار شوند؛ خانه‌ای که ما تعریف کردیم خانه 70-80 متری است که به‌راحتی هر محل می‌توانند با کمک‌های خودشان در این کار خیر سهیم شوند.

    وی خاطرنشان کرد: یک سامانه تعریف‌شده که این سامانه را در لرستان آورده‌ایم، اعلام خبر در استان گلستان بود اما رونمایی از این سامانه در استان لرستان امشب و فردا انجام خواهد شد.

    رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امیدواریم در سرتاسر استان‌هایی که در معرض سیل قرار گرفتند بتوانند کاری که در شان مردم باشد با کمک همگان انجام دهیم، در استان لرستان برآورد روی 13 هزار و 600 مسکن است که بخشی را اساساً باید از ابتدا ساخت و بخشی نیاز به بازسازی دارد ولی بازسازی به‌صورت اساسی است. امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم این کار را انجام دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو