مدیران خودروعصر اعتبار

امکان واگذاری مسکن مهر به خبرنگاران وجود دارد

عصر ساختمان:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: برای رفع دغدغه ها و بخشی از خواسته خبرنگاران و اصحاب رسانه، آماده واگذاری واحدهای مسکن مهر به این قشر هستیم.

امکان واگذاری مسکن مهر به خبرنگاران وجود دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعاونی مسکن مطبوعات استان که با حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیران کل دفاتر فنی، شهری و اعضای تعاونی برگزار شد، افزود: خبرنگاران از نظر اقتصادی و تمکن مالی جزو اقشار ضعیف جامعه محسوب شده و رفع پاره ای از مشکلات آنان بی شک به تقویت حوزه اطلاع رسانی می انجامد.
    وی ادامه داد: مسائل و مشکلات تعاونی مسکن مطبوعات با همکاری و مشارکت شهرداری قزوین و بانک مسکن حل و فصل خواهد شد و تا پایان هفته نیز در نشست مشترک با مدیران یاد شده نسبت به آن تصمیم گیری می شود.
    معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به اینکه خبرنگاران نباید دغدغه مسکن داشته باشند، تاکید کرد: در حال حاضر ما آماده واگذاری واحدهای مسکن مهر در شهرک مهرگان قزوین هستیم.
    به گفته این مسئول، در صورتی که لیست متقاضیان مسکن مهر از سوی شرکت تعاونی مسکن مطبوعات تهیه شود هماهنگی لازم برای واگذاری این واحدها در چارچوب شرایط و قوانین وزارت راه و شهرسازی وجود دارد.
    حبیبی در ادامه با بیان اینکه در جریان کامل مشکلات تعاونی مسکن مطبوعات قرار داشته و بخش زیادی از مسائل آن نیز تاکنون حل و فصل شده، یادآور شد: در کوتاه ترین زمان ممکن با دستگاه های ذیربط تلاش می کنیم تا خبرنگاران بتوانند بدون هیچ دغدغه ای به رسالت و ماموریت اصلی خود که همانا اطلاع رسانی است، مشغول شوند.
    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه ها وظیفه و ماموریت سختی بر دوش داشته و در تمامی مراسم ها و نشست ها با ثبت و ضبط رویدادها، حضور فعالی دارند.
    ایوب رحیمی افزود: حرفه خبرنگاری شغلی پراسترس و حساس بوده و باید برای کاهش بخشی از دغدغه ها و انتظارات آنان تلاش های جدی و مستمر صورت گیرد.
    وی با تاکید بر لزوم همکاری نزدیک شهردای قزوین و بانک مسکن برای حل مسائل مرتبط به تعاونی مسکن مطبوعات، یادآور شد: باید با همکاری و مساعدت همه دستگاه ها ذیربط، مشکلات این قشر از جامعه مرتفع شود تا آنان بدون دغدغه و در کمال آرامش و فراغ بال بتوانند به وظیفه خود که همانا اطلاع رسانی جامع، دقیق و صادقانه است، بپردازند.
    رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه و خبر انتظار داریم به وظیفه اصلی خود که اطلاع رسانی است توجه کرده و از ایجاد انشقاق و دو دستگی در جامعه پیشگیری به عمل آورند.
    در ابتدای این جلسه، علی علیمحمدی نائب رئیس خانه مطبوعات و سایر اعضای شرکت تعاونی مسکن به طرح مسائل و مشکلات پیش روی شرکت تعاونی مطبوعات استان و بیان انتظارات و دغدغه های خود در این حوزه پرداختند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو