مدیران خودروعصر اعتبار

سراب دلالان برای خریداران مسکن مهر و سودجویی با فریب مردم

عصر ساختمان- مدیر اجرایی مسکن مهر شهر جدید پردیس از دام دلالان برای خریداران واحدهای این طرح خبر داد و گفت: سوداگران بازار مسکن واحد های در حال ساخت را در حاشیه بازار با اطلاعات غلط ، به عنوان کلید تحویل به مردم می فروشند.

سراب دلالان برای خریداران مسکن مهر و سودجویی با فریب مردم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، به واسطه حضور وزیر راه و شهرسازی با اندیشه اتمام واحدهای مسکن مهر،  این طرح به ویژه در شهر جدید پردیس روزهای خوبی را پشت سر می گذارد ، از کلنگ زنی مترو تهران پردیس ، تا فعال شدن همه پروژه ها و تحویل همه روزه واحد ها و همچنین فروش عرصه ها فضای خوبی را در این شهر به وجود آورد تا بسیاری این شهر را برای زندگی و البته سرمایه گذاری انتخاب کنند.

    این در حالی است که دلالان در بازار مسکن این شهر جولان می دهند  گرفتاری های جدیدی را برای خریداران واحدهای مسکن مهر به وجود آورده اند.

    مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با هشدار به مردم نسبت به سودجویی دلالان در پردیس به تسنیم گفت: متاسفانه به دلیل عدم توجه مردم به هشدارهای مکرر مدیران شرکت عمران پردیس روزانه شاهد شکایات و کلاهبرداری های متعددی در حوزه خرید و فروش غیر قانونی مسکن مهر ، خارج از سامانه نقل و انتقالات ثانویه هستیم.

    علی اصغر جاودان فر افزود: دلالان و  سوداگران بازار مسکن واحد های در حال ساخت را در حاشیه بازار با اطلاعات غلط ، به عنوان کلید تحویل به مردم می فروشند و این امر موجب شده تا بسیاری از واحد هایی که هنوز سر رسید تحویل آنها فرا نرسیده است را با شیادی واگذار کنند.

    وی ادامه داد: متاسفانه به واسطه عدم توجه و دقت مردم به اخبار و اطلاعیه های مندرج در پایگاه رسمی شرکت عمران روزانه افراد زیادی در این دام گرفتار می شوند .

    وی تصریح کرد: از همه مردم عزیز خواهش می کنیم فریب سراب دلالان مسکن را نخورند و قبل از هرگونه خرید و با فروش به مسکن مهر پردیس مراجعه کنند تا نسبت به پیشرفت فیزیکی واحد ها ، تاریخ تحویل ، تسویه حساب آن و همچنین عدم وجود توقیف یا شکایت مطلع شده و سپس نسبت به نقل و انتقال در مسکن مهر پردیس اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار