مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار لرستان:

زمین احداث واحدهای مسکونی در سه شهر سیلزده لرستان تامین شد

عصر ساختمان- استاندار لرستان گفت: زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای جایگزین منازل تخریب شده بر اثر سیل در خرم آباد، معمولان و دوره چگنی تامین شده است.

زمین احداث واحدهای مسکونی در سه شهر سیلزده لرستان تامین شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، سید موسی خادمی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در معمولان حدود 230 قطعه زمین آماده شده و تا هفته آینده ساخت و ساز منازلی که در حاشیه رودخانه شهر تخریب شده اند، آغاز می شود.
    وی ادامه داد: در خرم آباد نیز اکثر منازل تخریب شده در بافت فرسوده بوده اند که با توجه به محدودیت زمین، یک قطعه زمین فراهم شده که با کمک خیران و همکاری شهرداری 25 واحد به صورت آپارتمانی احداث می شوند.
    وی تصریح کرد: در چگنی 6 خانوار در سایت مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسکان دائم خواهند شد.
    استاندار لرستان با اشاره به ضرورت احداث 130 واحد مسکونی جدید در پلدختر گفت: تاکنون زمین مناسب در این شهر تامین نشده اما سه گزینه پیشنهادی در حال بررسی است که باید تا فردا تعیین تکلیف شود.
    استاندار لرستان با مردم سیلزده ابراز همدردی کرد و گفت: کار تامین زمین، قطعه بندی و ساخت و ساز مراحلی دارد که از مردم می خواهیم در این مراحل نیز تحمل داشته باشند.
    خادمی افزود: به روستاییان توصیه می شود پس از پاکسازی منازل، در واحدهای خود اسکان موقت شوند و در غیر این صورت نیز دولت همراه آنان است و هزینه های اجازه خانه را به آنها پرداخت می کند.
    وی تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از افزایش اجازه خانه در پلدختر انجام شده و با دادستان و مسئولان ذیربط هماهنگی لازم به عمل آمده است.
    استاندار لرستان در خصوص احتمال سفر رییس جمهوری به استان گفت: از دکتر روحانی برای حضور در لرستان دعوت شده اما تاکنون قطعی نشده است.
    سیل نوروز امسال به 35 هزار واحد مسکونی لرستان خسارت زد.
    برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در لرستان بیش از 37 هزار میلیارد ریال است و تاکنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار