مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر بهزیستی قوچان:

مشکل مسکن معلولان شهرستان قوچان به‌زودی برطرف می‌شود

عصر ساختمان:مدیر بهزیستی قوچان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، مشکل مسکن معلولان قوچان به زودی برطرف می‌شود.

مشکل مسکن معلولان شهرستان قوچان به‌زودی برطرف می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، ناصر نیک افشار ، اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی و دغدغه‌های اصلی مددجویان سازمان بهزیستی همواره بحث تامین مسکن بوده و در سال گذشته حدود 75‌نفر متقاضی تک معلولی و خانوار عادی تسهیلات مسکن از بهزیستی بوده‌اند.

    نیک افشار با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این زمینه بیان داشت: با همکاری و هماهنگی بین مسئولان به 37‌مورد از تقاضاها رسیدگی شد و الباقی نیز در نوبت انتظار هستند و با توجه به سهمیه 72‌نفری داده شده به این شهرستان امسال به‌زودی مشکل مسکن این متقاضیان ‌حل می‌شود.

    وی گفت: در همین راستا برای تامین مبلغ اولیه مسکن مهر به 13‌نفر خانوار تک معلول و امور اجتماعی 47 میلیون تومان اعتبار و برای خانوارهای دو معلولی 93‌میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد، همچنین اداره مسکن و شهرسازی مبلغ 140 میلیون تومان آن را تامین و الباقی قرار است توسط خیرین مسکن‌ساز تامین شود و مددجویان فقط موظف به پرداخت اقساط آن خواهند بود.

    مدیر بهزیستی قوچان با گلایه از تاخیر در بحث مناسب‌سازی معابر شهری در این شهرستان افزود: هرچند کارهایی در این زمینه در شهرستان قوچان انجام شده اما هنوز معلولان این شهرستان در بحث مناسب دچار مشکل هستند که مسئولان مربوطه باید توجه بیشتری به این امر داشته باشند.

    نیک افشار با اشاره به افزایش اعتبارات جذب شده بهزیستی قوچان بیان داشت: با فعالیت خوب همکاران در بهزیستی و مساعدت مسئولان  استانی و شهرستان در سال گذشته شاهد جذب 20‌درصد اعتبار بیشتر نسبت به اعتبارات تخصیص داده شده به این شهرستان بوده‌ایم.

    وی در ادامه به فعالیت 40 مهد کودک در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: از این تعداد حدود 18 مهد کودک در روستاها و الباقی در سطح شهرستان فعالیت دارند.

    مدیر بهزیستی قوچان گفت: متاسفانه صدور مجوز از طریق ارگان‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش برای تاسیس مهد کودک‌هایی که برنامه مدون و خوبی برای کودکان ندارند سبب بروز مشکلاتی در این زمینه شده است.

    نیک افشار در پایان با اشاره به طرح جمع‌آوری متکدیان در این شهرستان بیان داشت: طرح جمع‌آوری متکدیان با همکاری خوب دادستان شهرستان  اجرایی شد اما به دلیل عدم وجود مکان مناسب برای نگهداری و برخورد جدی با متکدیان نیاز به تاسیس گرمخانه در این شهرستان الزامی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار