مدیران خودروعصر اعتبار

تقدیر نماینده ولی فقیه از عملکرد بانک مسکن

عصر ساختمان- مدیر شعب استان کردستان به همراه مدیران شبکه بانکی عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان با آیت اله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو کردند.

تقدیر نماینده ولی فقیه از عملکرد بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، در این دیدار، آیت اله شاهرودی نماینده ولی فقیه ضمن تبریک ایام شعبانیه و تسلیت به مناسبت درگذشتگان حادثه سیل در استان های مختلف کشور گفت: با توجه به نامگذاری سال 98 بعنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری باید رهنودهای ایشان سرلوحه کار تمامی نهادها و سازمان ها خصوصا بانک های استان در جهت رونق تولید و شکوفایی اقتصاد استان قرار گیرد.

    وی در ادامه اقدام خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد و افزود : سپاه در همه عرصه‌ها توطئه‌های دشمنان را خنثی و ناکام نموده است و در واقع سپاه مانع از تحقق اهداف شوم آمریکا در منطقه خاورمیانه شده است و با از بین بردن داعش، نقشه آمریکا را در تجزیه کشورهای منطقه خنثی کرده است.

    شاهرودی به طرح مسائل اقتصـادی، سیاسی و اجتماعی حاکم بر استان پرداخت و از بانک ها بعنوان
    موتور محرک اشتغال و تولید و نیز خط مقدم مبارزه با توطئه های اقتصادی دشمن یاد کرد و ابراز داشت: برنامه ریزی اصولی و دقیق، لازمه تغییر و تحول بهینه در ساختار نظام بانکی است و با توجه به نیاز کشور به رونق تولید ،بانکها می توانند با حمایت از تولید کنندگان و تامین مالی پروژه های اقتصادی استان به شکوفایی اقتصادی و رونق تولید شتاب بیشتری دهند.

    وی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد شبکه بانکی خصوصا بانک مسکن در بازسازی مناطق زلزله زده و بحران زده تصریح نمود: در بحران های اخیر زلزله و سیل در بسیاری از بانک های کشور بانک های دولتی همچون بانک مسکن نقش بسیار مهمی در بازسازی و تامین مسکن مردمان آسیب دیده و نیازمند داشته اند.

    در ادامه این دیدار علی اشرف یوسفی قیاسی مدیر شعب بانک ملی و رییس کمیسون هماهنگی بانکهای استان گزارش مبسوطی را از عملکرد بانک های استان در سال 97 در حمایت از کالای ایرانی و کمک به تولید و اشتغال و ترویج ازدواج ارایه نمود و بر حمایت و همراهی بانک های استان در تحقق شعار سال 98 تاکید کرد.

    در ادامه این نشست جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان ضمن تبریک ایام شعبانیه و نام گذاری سال 98 به عنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری ، حادثه سیل اخیر کشور و درگذشت تعدادی از هم وطنان را تسلیت گفت و افزود: بانک مسکن همواره در کنار ملت ایران و تامین نیازهای آنان خصوصا تامین مسکن بوده است بطوریکه افتخار بازسازی مناطق زلزله زده غرب کشور بعنوان اصلی ترین بانک عامل را داشته و در حادثه سیل اخیر نیز در همان روزهای اول با حضور مدیر عامل بانک مسکن در مناطق سیل زده، آمادگی خود را برای حمایت از سیل زدگان و بازسازی این مناطق اعلام نموده است.

    سلیمی همچنین گزارش کاملی از عملکرد بانک مسکن در سال 97 را در سطح استان ارایه نمود و گفت: بانک مسکن در استان بیشترین پرتفوی تسهیلاتی در بین شبکه بانکی را داراست بطوریکه در سال 97 با پرداخت 2801 میلیارد ریال تسهیلات نقش بسیاری در اقتصاد استان خصوصا در صنعت ساختمان و تامین مسکن کردستانی ها داشته است.

    لازم بذکر است در پایان این نشست نماینده ولی فقیه هدایایی را به مدیران شبکه بانکی به پاس حمایت شبکه بانکی از توسعه و رونق تولید در استان اهدا نمود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو