مدیران خودروعصر اعتبار

گرانترین خانه‌های دنیا

عصر ساختمان: اکثر آدم‌ها هرگز نمی‌توانند در یک خانه‌ی گران‌قیمت چند میلیون‌دلاری در دنیا زندگی کنند. ما قطعا می‌خواهیم عمارت‌ها، کاخ‌ها، و پنت‌هاوس‌های آدم‌های ثروتمند را ببینیم.

گرانترین خانه‌های دنیا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰
  • گرانترین خانه‌های دنیا
  • گرانترین خانه‌های دنیا
  • گرانترین خانه‌های دنیا
  • گرانترین خانه‌های دنیا
  • گرانترین خانه‌های دنیا
  • گرانترین خانه‌های دنیا
  • گرانترین خانه‌های دنیا
  • گرانترین خانه‌های دنیا
  • گرانترین خانه‌های دنیا
  • گرانترین خانه‌های دنیا

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تجارت نیوز، بسیاری از خانه های شخصی گران‌قیمت در دنیا دارای معماری حیرت‌انگیز، و جدیدترین محصولات و امکانات هستند. در این‌جا فهرستی از گران ترین خانه های دنیا آمده‌است . به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از بازده، همه‌ی این خانه‌های گران‌قیمت بیش از 100 میلیون دلار ارزش دارند.

1. آنتیلیا

از 2013 به بعد گران ترین خانه دنیا آنتیلیا است، که یک خانه‌ی مدرن واقع در یکی از محله‌های بمبئی در هند است. این خانه اقامتگاه موکش آمبانی، 5‌امین ثروتمندترین مرد روی زمین است.
گفته می‌شود این کاخ 27 طبقه‌ای 1 میلیارد دلار هزینه داشته‌است، حیرت‌آور است! معماری این بنا از فلسفه‌ی “واستو شاسترا” تبعیت می‌کند، سبکی که عمارت را تبدیل به دروازه‌ی انرژی مثبت می‌کند. آنتیلیا همه‌ی چیزهایی را که یک فرد می‌تواند در خانه بخواهد، دارد: سالن رقص، یک باغ 4 طبقه، طبقه‌ی سلامت با جکوزی، و یک پارکینگ 6 طبقه.
2. ویلا لئوپولدا

ویلا لئوپولدا ارزش به بزرگی 506 میلیون دلار دارد و دومین گران‌قیمت‌ترین خانه‌ی دنیا است و گران‌ترین عمارت اروپا محسوب می‌شود. این بنا، که در ریویرای فرانسه واقع است، در 1902 توسط شاه لئوپولد دوم، پادشاه بلژیک ساخته شده‌است، و درحال‌حاضر جزء دارایی‌های میلیاردر روسی، میخائیل پروخروف، مالک بروکلین نتس، است.
بنای ویلا لئوپولدا، با ارتفاع 27 طبقه، 19 اتاق‌خواب دارد و نگه‌داری از “حیاط‌خلوت” جادار آن، مستلزم به کارگیری 50 باغبان تمام‌وقت است. این دارایی درحال‌حاضر متعلق به خانواده‌ی سافرا است، ‌که در ابتدا ادموند سافرا، بانک‌دار، آن را خرید.
3. پنت‌هاوس

پنت‌هاوسِ هایدپارک، با چشم‌اندازهایی تماشایی از مرکز لندن در انگلیس، گران‌ترین آپارتمان دنیا محسوب می‌شود. این بنا، که به‌طور تقریبی 200 میلیون دلار هزینه داشته‌است، مجهز به سالن شراب‌نوشی و زمین بازی اسکواش است. پنت‌هاوس که خانه‌ی آدم‌های ثروتمند و مشهور است، مجهز به جدیدترین تدابیر امنیتی، از جمله اسکن چشم، اتاق امن، و پنجره‌های ضدگلوله است.
4. برکه‌ی فرفیلد

برکه‌ی فرفیلد، که علت نام‌گذاری آن مجاورت با یک دریاچه است، یکی از 10 گران‌قیمت‌ترین خانه‌ها در امریکا است. این بنای 6131 متر مربعی، که مالک آن تاجری به نام ایرا رنرت لئون است، در همپتون نیویورک واقع است و 198 میلیون دلار ارزش دارد. برکه‌ی فرفیلد علاوه بر سالن بولینگ و زمین بسکتبال، یک حوضچه‌ی آب داغ به قیمت 150.000 دلار دارد.
5. عمارت هرست

عمارت هرست، 5‌امین گران‌قیمت‌ترین خانه در دنیا، یک قلعه‌ی لوکس تاریخی است. این ملک باشکوه واقع در سن سیمیون کالیفرنیا، تصویر پس‌زمینه‌ی فیلم “پدرخوانده” است، که شهرت جهانی دارد. هم‌چنین رییس‌جمهور فقید، جان اف. کندی ماه عسل خود را در این قلعه سپری کرد.
یک چیز که این ملک 165 میلیون‌دلاری را متمایز می‌کند دیسکوی اختصاصی آن است. گذشته از آن، این بنا 29 اتاق‌خواب، 3 استخر شنا، و یک سالن سینما دارد.
6. فرانچوک ویلا

فرانچوک ویلا، واقع در لندن، انگلستان، ملکی با 10 اتاق‌خواب متعلق به دوره‌ی ملکه ویکتوریا است که 161 میلیون دلار قیمت دارد. نام این بنا از مالک آن، النا فرانچوک گرفته شده‌است که یک تاجر و بشردوست اوکراینی است. فرانچوک ویلا اخیرا با هزینه‌ی 16 میلیون دلار بازسازی شده‌است. این بنا قبل از این‌که تبدیل به خانه‌ای با بخش‌های عظیم شود، یک مدرسه‌ی ابتدایی خصوصی برای دختران بود.
فرانچوک ویلا، با ارتفاع 5 طبقه، دارای اتاق امن، سالن سینمای اختصاصی، سونا، باشگاه، و استخر شنای سرپوشیده است. گذشته از امکانات مدرن‌اش، گفته می‌شود نیمی از هزینه‌ی کلی این بنا، به خاطر آثار هنری باستانی و وسایل چوبی گران‌قیمت داخل آن است.
7. پینکل

پینکل، واقع در مونتانا یکی از 10 گران‌قیمت‌ترین خانه‌های امریکا است. هرچند فضایی که اشغال کرده‌است نسبتا کوچک است، اما ویژگی‌های آن باعث می‌شود ارزش آن با املاک بزرگ دیگر قابل رقابت باشد. این ملک به ارزش 155 میلیون دلار، عظیم‌ترین خانه در محله‌ی شیک و اختصاصی باشگاه یلوستون است.
بنای پینکل برای غرور و لذت مالکان آن، تیم و ادنا بلیکسز (که مالک باشگاه یلوستون نیز هستند)، با تاسیسات حرارت از کف ساخته شده‌است تا برای آنها و میهمانان‌شان گرما و راحتی مطلق را در میان هوای منجمدکننده‌ی مونتانا فراهم کند. هم‌چنین در هر سرویس بهداشتی یک شومینه قرار دارد تا میهانان هنگام استفاده از آنها نلرزند.
8. مانورپ

مانور واقع در لس‌آنجلس، کالیفرنیا که نام آن (به معنی خانه‌ی اربابی) کاملا برازنده‌اش است، 123 اتاق‌خواب، استخر شنا، زمین تنیس، سالن سینما، آب‌گرم، و سالن زیبایی دارد. این بنا که در دهه‌ی 1980 برای آرون اسپلینگ، تهیه‌کننده‌ی مرحوم (و افسانه‌ای) تلویزیون، ساخته شده‌است، به عنوان بزرگ‌ترین خانه در منطقه‌ی لس‌آنجلس تبلیغ شده‌است.
مالک فعلی مانور پترا اکلستون، دختر برنی اکلستونِ معروف (فرمول 1) است، و قیمت سنگین آن 150 میلیون دلار است (هنگامی که در 2008 به مزایده گذاشته‌شد). این بنا زمینی به وسعت 2.5 جریب دارد. این خانه که به سبک قصر ییلاقی است، دارای فضای پارکینگ جادار است که می‌تواند صدها ماشین را جای دهد.
9. آپ‌داون کورت

این خانه‌ی رویایی، که 139 میلیون دلار قیمت دارد، واقع در منطقه‌ی ویندلشم در ساری، انگلستان است. آپ‌داون کورت بهترین امکانات را برای زندگی دارد: سالن‌های سینمای خصوصی، زمین‌های تنیس، و اتاق‌خواب‌های پرشمار. این بنا که در 1924 ساخته شده‌است، در 1987 به‌طور عمده بازسازی شد.
آپ‌داون کورت گذشته از بهترین امکانات زندگی که برای ساکنان‌اش دارد، امکاناتی هم برای حیوانات اصیل و ماشین‌های گران‌قیمت دارد. این خانه‌ی گران‌قیمت یک اصطبل اسب عظیم و یک گاراژ مرمرین برای ماشین دارد که می‌تواند 8 لیموزین دراز را جای دهد.
10. قلعه‌ی برن

این دژ 135 میلیون دلاری، که به قلعه‌ی دراکولا معروف است در مرز والاچیا و ترانسیلوانیا در رومانی قرار دارد. این بنا زمانی خانه‌ی ولاد سوم، دژخیم والاچیا بوده‌است. او به خاطر روش‌های بدخواهانه‌اش اغلب با کنت دراکولا هم‌ردیف است. بسیاری از خوانندگان رمان “دراکولا”، اثر برام استوکر، قلعه‌ی برن را خانه‌ی جانور فناناپذیر و تشنه به خون در رمان مذکورمی‌دانند.
این قلعه که 17 اتاق‌خواب دارد، قبل از این‌که موزه‌ی هنرهای دستی شود، زمانی منزلگاه خانواده‌ی سلطنتی رومانی بوده‌است.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو