مدیران خودروعصر اعتبار

ازسوی نماینده تام الاختیار وزیر نیرو؛

شروط آبرسانی به مسکن مهر اعلام شد

عصر ساختمان:نماینده تام الاختیار وزیر نیرو، شرط آبرسانی به مسکن مهر پردیس را سلامت آب شرب اعلام کرد و گفت: اگر سلامت آب تایید شود، شرایط تحویل ۴۵۰۰ واحد فراهم می‌شود.

شروط آبرسانی به مسکن مهر اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر، محمدرضا امیرکمالی گفت: قرار است در شهر جدید پردیس 93 هزار و 500 واحد مسکن مهر اجرا شود که 13 هزار و 500 واحد اجرا شده و یا در حال اجراست و 4500 واحد در این شهر اجرایی شده که دو مجموعه شرکت عمران شهرک پردیس و وزارت نیرو، وظیفه اجرای یک‌سری وظایف را به عهده دارند.

    نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر با تاکید بر اینکه آبرسانی به پردیس منوط به اطمینان از سلامت آب شرب است، اظهارداشت: آبرسانی منوط به تأیید نمونه‌برداری و کیفیت آب از سوی وزارت بهداشت خواهد بود و وزارت نیرو تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا مردم از آب شرب سالم و با کیفیت بهداشتی بهره‌مند باشند.

    امیرکمالی ادامه داد: در بخش 80 هزار واحدی پردیس که این 4500 واحد نیز جزو آن مجموعه است، اجرای ایستگاه پمپاژ، خط انتقال و مخازن و شبکه توزیع آب و شبکه جمع آوری فاضلاب به عهده شرکت عمران شهر جدید پردیس بوده و نصب انشعاب آب و فاضلاب بعد از اجرایی شدن شبکه‌های آب و فاضلاب و تأمین آب در محل خروجی تصفیه خانه آب شهر پردیس، به عهده وزارت نیرو خواهد بود.

    وی با اشاره به مشکلی که در این خصوص وجود داشته است، اظهارداشت: ایستگاه پمپاژ آب این 4500 واحد توسط شرکت عمران، شهر جدید پردیس اجرا می‌شود و هم اینک 25 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل نیاز به 2 تا 3 ماه زمان دارد.

    این مقام مسئول در وزارت نیرو افزود: قرار بود قسمتی از خط انتقال همین ایستگاه پمپاژ، آب را به مخازن مورد نیاز برای این 4500 واحد منتقل کند و چون این ایستگاه تکمیل نبود وزارت نیرو اعلام کرد، ‌تأمین آب سالم و بهداشتی از طریق تصفیه‌خانه امکان پذیر نیست.

    نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر ادامه داد: قرار بود که آب شرب این 4500 واحد به‌ صورت سیار یا روش‌های دیگری آبرسانی شود، ولی ممکن بود که سلامت مردم در خطر قرار گیرد، لذا به دلیل آماده نبودن امکانات، ‌ افتتاح به تعویق افتاد.

    وی با بیان اینکه اجرای پروژه ایستگاه پمپاژ یکی دو ماه زمان نیاز دارد، گفت: در نشست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور قرار شد از روش دیگری که در آن خط انتقالی وجود دارد، با بررسی و آزمایشی که توسط وزارت بهداشت در خصوص نحوه تأمین آب انجام می‌پذیرد، در صورتی که سلامت و بهداشتی بودن آب شرب مورد تأیید قرار گیرد، می‌توانیم سریعا آب را تحویل نمائیم تا شرایط افتتاح این 4500 واحد فراهم شود.

    امیر کمالی تاکید کرد: این کار منوط به تأیید نمونه‌برداری و کیفیت آب از سوی وزارت بهداشت خواهد بود و وزارت نیرو تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا مردم از آب شرب سالم و با کیفیت بهداشتی بهره‌مند باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو