مدیران خودروعصر اعتبار

بندرعباس میزبان دومین نمایشگاه رد پای سوئیسی در معماری منظر در کشور

عصر ساختمان:دومین نمایشگاه «رد پای سوئیسی در معماری منظر» در کشورمان به میزبانی شهرداری بندرعباس و با حضور جمعی از مسئولان از جمله دبیر دوم سفارت سوئیس و معاونان امور عمرانی و سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان کار خود را آغاز کرد.

بندرعباس میزبان دومین نمایشگاه رد پای سوئیسی در معماری منظر در کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، این نمایشگاه که از روز شنبه 18 اردیبهشت ماه در هتل هرمز بندرعباس آغاز بکار کرده، شامل 36 پنل تخصصی است که هر پنل به یکی از معماران منظر سوییسی اختصاص دارد و آنها نیز پروژه‌های مختلفی که انجام داده‌اند را از طریق تصاویر به معرض نمایش گذاشته و تشریح می‌کنند.
    شهردار بندرعباس در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه به خبرنگاران اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه در راستای تقویت حرکت علمی توسعه فضای سبز و منظر شهری در بندرعباس است.
    عباس امینی زاده افزود: با آغاز به کار این نمایشگاه، معماران، شهرسازان و دست‌اندرکاران هنرهای شهری می‌توانند برای ارتقای سطح آگاهی خود، از تجربیات کشور سوئیس استفاده کنند.
    وی با بیان اینکه پیش از بندرعباس، تهران میزبان برگزار این نمایشگاه بوده، افزود: این نمایشگاه از طریق سفارت سوییس در کشورهای مختلف از جمله فرانسه، چین، هند، اسپانیا برگزار شده و بندرعباس دومین شهر برگزار کننده این نمایشگاه در ایران است.
    امینی زاده ادامه داد: کشور سوییس به عنوان پیشرو در معماری منظر، قصد دارد با برگزاری این نمایشگاه‌ها سوابق خودش را معرفی و از این طریق امکان انجام یک سری همکاری‌ها را نیز بین متخصصان خودش و سایر کشورها ایجاد کند.
    شهردار بندرعباس تأکید کرد: سیاست توسعه شهر بندرعباس به صورت علمی و اصولی، یکی از مهمترین اهداف شهر بندرعباس است و در این راستا سعی می‌شود اقدامات کارشناسی، محور همه فعالیت‌ها باشد.
    این نمایشگاه تا 22 اردیبهشت‌ماه از ساعت 9 الی 12 ظهر و 14 الی 20 در محل هتل هرمز بندرعباس آماده بازدید علاقه مندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی