مدیران خودروعصر اعتبار

در سال جاری انجام می‌شود:

افتتاح ۴۵۰ واحد مسکن مهر در ملایر

عصر ساختمان:رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر از افتتاح ۴۵۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم با تکمیل واحدهای باقیمانده بتوانیم شاهد اتمام پرونده مسکن مهر ملایر باشیم.

افتتاح ۴۵۰ واحد مسکن مهر در ملایر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، جواد نگاهداری ، با اشاره به اقدامات این اداره در بخش‌های مختلف اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان احیا و توانمندسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و سکونتگاه‌های غیر رسمی با هدف خدمت‌رسانی به اقشار کم درآمد است.

    وی بیان کرد: در این زمینه در شهرستان ملایر نیز دو پروژه در سال جاری در دست اقدام است که اجرای آن از ابتدای سال جاری شروع شده است.

    رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر از دیوارکشی و پوشش کانال محله شمس‌آباد و تخریب کانال قدیمی خبر داد و افزود: انجام این طرح به طول 280 متر، عرض سه متر و ارتفاع 2 متر در حال حاضر اجرایی شده است.

    وی مبلغ اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه را 624 میلیون تومان دانست و تصریح کرد: این طرح  توسط شرکت «مهاجر رهگشا» با پیشرفت فیزیکی 20 درصد در دست اجراست.

    نگاهداری از احداث مرکز سلامت و درمانگاه محله سرجو در شهر ملایر در سال جاری خبر داد و افزود: این طرح با مساحت 213 متر در سه طبقه ساخته می‌شود.

    وی مبلغ پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح را نیز 580 میلیون تومان برشمرد و تصریح کرد: این پروژه نیز توسط شرکت «ویدا دژ الوند» زیر نظر اداره راه و شهرسازی ساخته می‌شود.

    رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر به دیگر طرح‌های در دست اقدام این اداره در سال جاری اشاره کرد و گفت: انجام عملیات بهسازی و آسفالت هشت راه روستایی شهرستان، رفع نقاط حادثه‌خیز و همچنین رفع مشکلات محورهای شهرستان از دیگر برنامه‌های ما در سال جاری خواهد بود.

    وی از افتتاح 450 واحد مسکن مهر در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: امیدواریم با تکمیل واحدهای باقیمانده بتوانیم شاهد اتمام پرونده مسکن مهر شهرستان باشیم.

    نگاهداری ابراز امیدواری کرد با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شاهد خدمت‌رسانی بیشتر به اقشار کم‌درآمد و محروم و توسعه مناطق مختلف شهرستان ملایر باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو