مدیران خودروعصر اعتبار

تخریب پل یک ساله کرمانشاه - خرم آباد بر اثر وقوع سیل لرستان

ابهام درباره کیفیت زیرساخت های عمرانی

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی با وضعیت زیرساخت های عمرانی در استان لرستان عملا خدمات فنی و مهندسی کشور به زیر سوال رفته است و درباره کیفیت پروژه ها و زیرساخت ها ابهاماتی وجود دارد.

ابهام درباره کیفیت زیرساخت های عمرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، محمدرضا ملکشاهی‌راد عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از شرایط ساخت و ساز و اجرای پروژه های عمرانی در کشور، گفت: سیل اخیر استان لرستان بسیاری از مسائل و ضعف های مدیریتی و اجرایی را شفاف و برملا کرد و نشان داد که بسیار از اقدامات صورت گرفته مبتنی بر اصول کارشناسی و فنی نبوده است.
    سیل آربایجان

    چرا پل مواصلاتی بعد از گذشت یک سال از افتتاح بر اثر سیل باید تخریب شود؟

    یکی از مسائل و مشکلات، کیفیت پایین زیرساخت های عمرانی در منطقه بوده است، این سوال پس از وقوع بحران سیل مطرح شد که چرا یک پل مواصلاتی بعد از گذشت یک سال از افتتاح، با وقوع سیل باید ریزش کرده و نابود شود

    نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مسائل و مشکلات، کیفیت پایین زیرساخت های عمرانی در منطقه بوده است، این سوال پس از وقوع بحران سیل مطرح شد که چرا یک پل مواصلاتی بعد از گذشت یک سال از افتتاح، با وقوع سیل باید ریزش کرده و نابود شود.

    تخریب پل یک ساله کرمانشاه - خرم آباد  بر اثر وقوع سیل

    وی گفت: متأسفانه با جاری سیل در استان لرستان، پل ترانزیتی میان کرمانشاه با خرم آباد تخریب شد و عملا مشکلات بسیاری را برای تردد مسافران و مردم ایجاد کرد.

    ملکشاهی‌راد ادامه داد: از طرف دیگر به علت احداث غیراستاندارد جاده ها در منطقه، پروژه ها عملا در کنار رودخانه ها ساخته شد و این موجب شد که با بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، جاده ها کاملا تخریب و غیر قابل استفاده شوند.

    خدمات فنی و مهندسی کشور به زیر سوال رفته است/ وجود ابهام درباره کیفیت و ایمنی زیرساخت های عمرانی

    این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در شرایط کنونی با وضعیت زیرساخت های عمرانی در استان لرستان عملا خدمات فنی و مهندسی کشور به زیر سوال رفته است و درباره کیفیت پروژه ها و زیرساخت ها ابهاماتی وجود دارد.

    مکانیزم نظارت و اجرای پروژه های عمرانی باید مورد بازبینی قرار گیرد

    وی گفت: به طور حتم باید مکانیزم نظارت و اجرای پروژه های عمرانی مورد بازبینی قرار گیرد، زیرا ساخت بی کیفیت زیرساخت های عمرانی، عملا جان مردم و مسافران را به خطر می اندازد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: قطعا اعضای این کمیسیون، پرونده کیفیت و نحوه اجرای پروژه های عمرانی و عملکرد فنی پیمانکاران را مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار