مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار بیرجند:

ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاهای خراسان جنوبی متوقف می‌‌شود

عصر ساختمان:فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه باید تلاش شود تا ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای خراسان جنوبی کاهش پیدا کند، گفت: شوراها هنگامی موفق هستند که سرمایه اجتماعی را در خدمت و در قالب مسائل سیاسی قرار ندهند.

ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاهای خراسان جنوبی متوقف می‌‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، علی ناصری ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهرستان بیرجند اظهار داشت: شورا نماد  مقدسی است زیرا صدای مردم در جامعه از کوچکترین واحد یعنی روستا به گوش مسئولان می‌رسد.

    وی با بیان اینکه شوراها برای حل مشکلات مردم روستا و رشد استان ایفای نقش می‌کنند، افزود: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری اهداف اقتصاد مقاومتی را همراه با اقدام و عمل با توانمندی در تحقق این شعار درخواست کردند.

    فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه شوراها بر پایه دین اسلام بنا شده است، گفت: در قرآن کریم هم خداوند به مشورت اهمیت زیادی قائل شده و به پیامبر خود دستور می‌دهد در کارها مشورت کند.

    ناصری با بیان اینکه شوراها باید تلاش کنند تا مشکلات  مردم را به گوش مسئولان برسانند، افزود: تا امروز 4 دوره شوراهای اسلامی در شهر و روستاها شکل گرفته و در آستانه پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی هستیم و شوراها صدای گویای زبان مردم  هستند.

    وی با بیان اینکه شوراها باید بیشتر از گذشته به وظایف خود عمل کنند، اظهار داشت: در راستای مشورت‌ها بهترین تصمیمات اخذ شود تا از مشورت و همفکری استفاده کامل برده شود و شوراها ماهیت تفکرات جمعی دارد.

    فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه شوراها نهادی اجتماعی برخاسته از مردم و از بین مردم است، گفت:  شوراها هنگامی موفق هستند که سرمایه اجتماعی را در خدمت و در قالب مسائل سیاسی قرار ندهند.

    ناصری با بیان اینکه باید برای آینده بهتر مردم برنامه ریزی کنیم، افزود: در روستاهایی که پایه و مبنای تولید وجود دارد در زمینه تولید پرداخته شودو تلاش کنیم شأن و کرامت مردم حفظ شود.

    وی با بیان اینکه در روستاها ساخت و سازهای غیر مجاز باید کاهش یابد، اظهار داشت: در انجام طرح‌های هادی در روستا باید دقت لازم صورت گیرد و مسائل حاشیه نشینی و معضلات آن را باید کاهش دهیم.

    فرماندار شهرستان بیرجند گفت: شوراها باید گزارشات منظم خود را به مردم ارائه دهند و مردم را در صدر برنامه خود بدانند تا ارتباط بیشتر میان آنها و مردم برقرار شود.

    ناصری افزود: نباید به سراغ ساخت و ساز غیر مجاز برویم که در این راستا باید تدابیر لازم انجام شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار